secret Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 spiste min siste p-pille 7.aug og hadde første dag av siste mens 11.aug, men etter det har den fortsatt ikke kommet. har tatt to tester som begge var negative og har heller ingen symptomer, så jeg tror nok ikke jeg er gravid. er det vanlig at den bruker så lang tid på å komme etter p-pillebruk, eller kan det være noe galt med meg?
**Håper** Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Når du har gått på p-piller så kan det bli litt kluss i syklusen. Trur ikke det er noe galt med deg, så du kan slappe helt av. Kroppen kan trenge tid på å komme i rutine igjen. Men alle er forskjellige. Noen får regelmessig mens med en gang og andre får masse kluss. Ønsker deg masse lykke til.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 dette er nok helt normalt min 3. mens etter pilleslutt var en mnd forsinka...så man må nesten bare vente eller du kan prøve akupunktur (som jeg har begynt med) for å kanskje få stabilisert syklusen dette ordner seg;) lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå