beatek-t Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei nickla:) Jeg vil gjerne sende deg Reikienergi:) Jeg gav meg selv Reikienergi hver dag da jeg gikk gravid, og det var så deilig! Man bruker jo en del energi bare på å "være" den siste tiden i svangerskapet, så litt påfyll er deilig:) Det du skal gjøre under en sending er at vi avtaler et tidspunkt, og du legger deg ned i senga di og slapper av i 20 minutter. Dette er en veldig sterk energioverføring, så du vil kanskje kjenne det i kroppen i form av strømninger, prikkinger, at du blir rolig, hjertebank eller lignende. Det er deilig! Noen kjenner ingenting, andre kjenner mye, men Reikienergien virker uansett om du kjenner det eller ei:)Etter at du har fått sendingen vil jeg gjerne ha en tilbakemelding på mail for å høre hva du opplevde under sendingen. Jeg kan også skrive en tilbakemelding om mine opplevelser av sendingen til deg hvis du ønsker det:) Send meg en mail, så kan vi starte allerede i kveld hvis du vil:) [email protected] klæm:) beatek-t
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå