Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 min mor ville gjerne se tulla på UL en gang til, hun har har bare vært med en gang før, da i uke 12. Så i dag har jeg bestilt ny time til 3D UL, torsdag neste uke, og min mor skal spandere sa hun, mor at hun fikk bli med selvfølgelig. Takker ikke nei til det da... Ooooh.., nå gleder jeg meg altså... Håper vi får se ansiktet hennes denne gang
ina:) Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Kommer fra 3D nå, er i uke 27. Helt perfekt å ta 3D nå. I hvilken uke er du når du skal da? For jeg ble helt stumm av beundring, alt var så utrolig klart og tydelig. Bollekinn, sussetrut og en liten oppstoppernese ))) ÅHHH hun var så utrolig nydelig den lille tulla mi )) Å hun så jo helt ferdig ut det lille menneske barnet, ble helt bergtatt jeg ))))))) Gled deg kjempe masse du ))
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg er 26+5 i dag, så er 27+5 når vi skal dit... Var jo der for en mnd ca også, men da ville ikke jenta vår vise seg, lå med ansiktet trykkt oppi morkaka, så vi fikk ingen bra bilder av henne, og ikke i 3D heller...hehehe... Så skal krysse alt jeg har for at hun ligger annerledes til torsdag.... Skal passe på at jeg har vært aktiv før vi skal dit, sånn at hun er våken når vi er der og flytter masse på seg.. Jeg gleder meg sinnsykt masse faktisk.... Begynner på min 7 mnd til lørdag, og syntes det virker som en evigheeeet til hun kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå