Gå til innhold

NÅ HAR JEG VÆRT PÅ UL:)))))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var bare kjempestort:))))) Et eneste stort smil jeg nå:)))))) er nå i uke 27, supert å ta 3D, alt var så utrolig tydelig, trutemunn og bollekinn og en liten søt oppstoppernese:))))) Og alt var helt perfekt og i skjønneste orden med vindunderet mitt:)))) Og det var ei lita prinsesse med 100 % sikkerhet. Vi så mellom bena på ungen så det var ikke tvil. Han som utført ul måtte krype til korset og innrømmet å ha tatt feil i uke 15 da han sa det var gutt hehe:))) rådet han til å være litt mer tilbakeholden med sine utalelser ang kjønn så tidlig i svangerskapet en annen gang hehe:))))) Nei dette var kjempe gøy og jeg er så glad nå får jeg en av hvert kjønn, kjempe morsomt:))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, misunnelig!!!! Jeg skal ikke på UL før i begynnelsen av nov.

Men uke 27? Har du vært på ordinær UL da i uke 17-19?

Så heldig du er som har fått 3D, det må være ganske stilig!!!! :)

Skrevet

jada var på ordinær ul i uke 18, så denne her var privat. 750,- kr, vel anvendte penger hehe:)))) var så spent på kjønn jeg da fordi jeg hadde fått 2 forskjellige beskjeder derfor vi gjorde det nå da. 3D er virkelig å annbefale og nå så jeg jo helt tydelig det lille menneske barnet, det så liksom helt ferdig ut :))))))) Helt fantastisk :))))))

Skrevet

Gratulerer så mye! Kjenner den fantastiske følelsen ja! Så kult med 3D, det frister meg også!

Håper alt går bra med både jenta og med deg!

Lykke til!

Skrevet

Alt er kjempe fint med oss begge og jeg er så glad i dag:)))) Satte på DVD i stua i stad og "forklarte" for Mathias på 2 år og 3mnd at her er lillesøster. han gikk rett bort og skrudde av hele tv, så søskensjalusien var der med en gang hehe :))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...