mamma til 2+ en i magen Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Har vært mye våken i natt pga kynnere. Hver gang jeg har snudd meg har jeg fått kynnere. Den ene var helt forferdelig. lå bare å ventet på at vannet skulle gå! Har prøvd å ikke snu meg så mye i senga, men det har jo resultert i stiv nakke og mye hodepine!!! Gud jeg har lyst å gå på trampolina i dag til naboen....... er 37uker nå.
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei! Samme her, masse kynnere- særlig på kvelden og natta....Jeg venter også nr. 2 og er 38+6. Har hatt et par netter der jeg ikke har orket å ligge i senga, men måtte opp og gå flere runder i stua før smertene gav seg...Jammen bra det ikke er lenge igjen nå :-) Lykke til videre :-)
Nicita73 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg henger meg på, er i uke 38, begynte i natt,og har bare tatt seg mer og mer opp, i tillegg har jeg sterke menssmerter. Så her går jeg, puster og peser, og gråter en liten skvett nå og da, føler meg sliten, og min samboer ser ikke ut til å bry seg med det som skjer med meg, tror han jeg tuller kanskje, snufs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå