Gå til innhold

Ny her

Løssi

Anbefalte innlegg

Jeg står ved inngangen til rommet med de gode sofaene. Jeg har vært svært nølende med å komme hit, men nå kommer jeg. Blir nok stående ved døråpningen til jeg blir kjent med dere. Håper den gode stemningen og romsligheten fra forumet "over 35 og prøver" også finnes her inne.

Nicket har jeg med meg fra de lange pp. Løssi er St. Lucia på mi dialekt. Den lange pp føles som ei langdryg natt - så jeg har håpet på ei Løssi - ei lysbererinne som kunne komme og snu tingenes tilstand.

Jeg håper dette skal gå bra denne gangen, men fordi jeg er så usikker så blir jeg stående her ved døra klar til å vende til prøve-forumet igjen.

Termin-dato er den 21. mai

Fortsetter under...

Hallo Løssi!

Velkommen inn, fra en som står temmelig ustøtt her selv! Uten å ha vært inne på "over 35 og prøver" i det hele tatt, har jeg dog vært over 35 og prøvende i en god stund nå, og kjenner at håpet fortsatt er beskjedent, siden jeg også har mine erfaringer og vet at ting kan gå galt. Jeg har termin 26 mai, og har visst om dette i ca. halvannen uke nå. Håper vi kan slå følge her inne lenge!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...