Gå til innhold

Slik går dagene!

tjohoy 2 prinsesser + lite frø

Anbefalte innlegg

Hei alle damer (og herrer?)

Sitter å kjenner for et sutre inlegg, men skal prøve å la det være!

Er det mange av dere som har gitt helt opp??

Jeg tror jeg gjør det nå... Vet ikke om det blir noen flere barn her i gården. Har ikke prøvd mer enn 8 mnd, men det er jo bare kluss med kroppen min, skal jeg fortsette slik er kan en snart stenge meg inne på skjermet avdeling for desperate ikke gravide kvinner!!! Så, i går bestemte jeg meg for at nå var det nokk med disse baby tankene... ganske fasinerende hvor mye jeg egentlig tenker på det! det er nesten hele tiden, men nå lurer jeg på: HVORDAN SLUTTE Å TENKE!

Har forhåpentlig vis IKM neste onsdag.. blir spennende å se hva resultatet blir!?

Ja, ja... lettet hjertet litt der!!

Ha en fortreffelig dag dere!! Håper det blir mye store mager å se i juni neste år!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6482915-slik-g%C3%A5r-dagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann tjohoy!

Kan skjønne det blir flere barn for deg! Og denne siden kan brukes som avdeling for desperate ikkegravid kvinner!

Har ikm neste onsdag jeg også- ca. det da, kan nok gå et par dager over også. Og det er ikke lett å slutte å tenke, hvertfall ikke når ikm nærmer seg...

Stå på, spira sitter til slutt skal du se! Lykke til!!

mannen min kom med et hjertesukk i går: " jeg tror lillemann faller av pga. slitarse snart." Så skal si deg at vi prøver!! hi,hi.. aldri hørt han klage over at det blir for mye før! men det er nå greit at han får kjenne på det avg og til også:)

det er ikke slemt, jeg verdens beste datter som er 4 år! Klart hun er høyt prioritert, men ¨når hun senest i dag spurte om det var slik at hun "skulle være alene i verden" (fireåringer overdramatiserer litt når venninden skal bli storesøster!!!) og jeg ikke kan trøste henne med at hun har da meg og pappa blir en litt desperat ikkegravid en stund!!!

Vet det er mange som ikke har noen i det heletatt, og har god forstålese for dem også!!!

Annonse

"Vet det er mange som ikke har noen i det heletatt, og har god forstålese for dem også!!!"

Underlig formulering du gidt!! Må korrigere meg selv litt tror jeg! Jeg forstår at en er desperat når en ikke har noen barn... og ja en har kanskje mer grunn til å være desperat.

Det at vi ønsker flere barn har ikke noe med det at vi ikke setter pris på hun vi har, men vi ønsker at det skal være flere barn her i huset som hun kan leke, krangle, gråte og le sammen med. Jeg har selv mange søsken, og skal si at jeg setter de høyt. Og ønsker derfor at datteren vår skal ha denne muligheten!

Så, vi har kommet til at greier vi ikke å lage flere så skal vi ta til oss flere barn. Men må nokk gi oss selv et forsøk først!

Oy, dette ble langt.... ja, ja... håper det forklarer sit. litt!

Hei hei!!

Jeg hadde det som deg, at jeg tenkte på det hele tiden. Men så fikk vi feil på nettet så jeg var tvunget til å ta en pause fra forumet og det hjalp veldig! Jeg fikk ting litt på avstand og kjenner at jeg ikke stresser like mye som før.Ta deg en liten pause fra bim så får du kansje tilbake roen i deg.

Lykke til !! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...