Gå til innhold

dere som har vært på ultralyd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dere fikk vite kjønn eller ikke,kunne dere liksom se det uten at det ble sagt? Jeg har noen fine bilder som samboer mener bestemt å ha sett en gutt! jeg skjønte ikke helt for det er jo navlestreng etc.der.

Dere som har jente bilder/gutte bilder..erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne se det selv, men det var først i uke 25. På ordinær ul i uke 18 skal du være ganske heldig om du ser det uten å være trent.

Skrevet

Jeg hadde iallefall ikke sjangs å se d, jordmor forklarte noe som kunne ha lignet på en tisselur som navlestrengen, så tror nok du må ha ett rimelig trenet øye for å kunne se om det er det ene eller andre...

Skrevet

Jeg kunne absolutt ikke ha sett det. Vår lå litt krøllet i en krok, men de kunne fint se at det var jente (med 95% sikkerhet)...men da måtte de se etter.

Skrevet

Så det selv nå, men er i uke 27. Så tydelig "streken" og kjønnsleppene.

Skrevet

Når vi var på ordinær UL i uke 19 var det ganske tydelig at det var en liten gutt, for vi så både tut og vedheng:) Vi har deler av UL'en på en videosnutt der JM viser med musepekeren på skjermen at dette er en gutt, men tror ikke vi hadde klart å finne det ut hvis vi ikke hadde hatt JM der!

Skrevet

vi fikk ikke vite kjønn. Vi spurte jordmor og hun sa at hun kunne se det, og hvis vi ville kunne vi få vite. Men vi sto imot den store fristelsen og venter i spenning noen måneder til. Med en gang vi fikk bildene, begynte min mann og studere de for å se om han kunne "se" hvilket kjønn. Jordmor bare lo av han og sa at det var umulig å se på bildene hvilket kjønn det var, så hvis noen påsto at de kunne se det var det bare tull:-) Stor skuffelse for min kjære:-)

Skrevet

Hei

Jeg var på ultralyd nå i uke 18 og så det helt selv. Tissen stod rett ut med penishode og jordmoren viste meg pungen. Så definitivt en gutt:-)

Skrevet

Dere som har fått vite at dere skal ha gutt: Fikk dere tidligere termin på ul enn dere fikk hos legen???

Skrevet

sist svangerskap fikk jeg flyttet termin 1 uke frem iforhold til legen sin.

Da var det gutt som lå inni der.

Skrevet

Vi sa fra at vi ikke ville vite, og vi kunne ikke se noe på skjermen eller på bildene..

Skrevet

Jeg så det selv,hun sa først hva det var,men så snudde han seg så han satte seg "overskrevs" over kameraet liksom,så jeg så at det var mer enn bare bein som stakk ut der :P Så hadde hun ikke sagt det hadde jeg funnet det ut der og da allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...