010307+180209 Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Kan det være skadelig for fosteret hvis jeg har på for trange bukser. Har en dongeribukse som jeg enda "passer", men den er ganske trang når jeg sitter og det blir litt ubehagelig, mest ubehagelig er det kanskje fordi jeg tror det er ubehagelig for fosteret... Noen som vet?
SuperJessie <3 Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 husk at babyen er innpakket i masse vann.. jeg var også redd for det her, men legen sa det gikk helt fint. jeg får buksene igjen, men det ser stygt ut, mammabuksa mi blir flittig brukt :)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Tror ikke det er farlig for babyen, men det er jo ikke noe begagelig for deg da, så hvorfor ha den på da... Kjøp deg et par mamma bukser....det er sååå deilig å ha på
010307+180209 Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 Bruker jo mammabukser innimellom da, med d er liksom så mye fint som passer til den dongeribuksa... Men må vel bare innse at magen begynner å vokse, hører jo at det er så mange som kan bruke sine lave dongeribukser, men BLÆHH, ikke jeg nei... er jo verdt d da :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå