Gå til innhold

Noen som ble gravid mens de ammet?


Surfern

Anbefalte innlegg

Stikker innom fra "bli gravid". Ammer fortsatt datteren min, ca 4 ganger i døgnet. Lurer på om det er mange av dere her inne som ble gravide mens dere fortsatt ammet deres første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi forsøkte å bli gravid fra vår datter var 1 år gammel i november i fjor. Men jeg ammet helt til hun var 19 mnd, og da morgen og kveld. Det var trolig nok til at jeg ikke ble gravid. Nå 3 mnd etter at jeg sluttet å amme henne er jeg 7 uker på vei med lillesøster/bror.

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer lillegutt ca 4 ganger i døgnet, det går veldig bra. Litt ekkelt pga ekstra følsomme bryster men... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

har en gutt på 11 mnd og er 5 uker på vei nå...:-) ammer han er god der. han er en skikkelig puppe gutt. men prøve å kutte ned litt nå... føler at kroppen blir litt tynet på en måte med et nytt liv som også gror.

er anonym enda... har ikke fortalt det til noen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere deler erfaringer! Prøver på nr 2 nå, men er litt bekymret for at det kan bli vanskelig fordi jeg fortsatt ammer. Har egentlig ikke skjønt det der...så lenge jeg har EL så er jo muligheten der for å bli gravid. Noen mener jo at amming bremser sjansene for å bli gravid... He he, blir ikke klok på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid med nr to kun tre måneder etter at førstemann var født!! Da fullammet jeg fortsatt og trodde, naiv som jeg var, at det var umulig å bli gravid så fort når jeg fremdeles fullammet. Så det er fullt mulig, men sikkert ikke for alle. tror det er veldig forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...