Gå til innhold

Oktober: Baby nr 3 - en luring??


Dibber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har og fått den beskjeden, så nå lever jeg i spenning da :o)

En jordmor foklarte det med at det kan ta litt lang tid før du kommer skikkelig i gang med fødselen. Får da ikke håpe det! Har selv hatt korte og greie fødsler før.

Uansett, lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått høre dette, men kjenner flere som har fått nr 3 og de mente at det ikke hadde tatt noe lengre tid på nr 3 enn de 2 andre, så jeg krysser fingrene xxxxxxx for at det går raskt, og greit denne gangen også. :-)

Har 4 uker igjen til termin og hodet er så godt som festet så jordmor sa at nå var det bare å gå hjem å vente på at riene skulle sette igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nr tre, og mamma fortalte meg i går ( senest) at det var hennes letteste svangerskap, selvom jeg ikke kom da jeg skulle. Fødselen måtte settes igang 2 uker etter termin, og jog ble født da etter 5 min. Gjorde ikke vondt sa hun... Så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nr tre kom fem dager over termin til meg... Men det var den snareste fødselen jeg har hatt:-) På de to første fødslene måtte jordmor stadig "innom" for å strekke den siste "kanten" så det skulle bli full åpning... Å det er vondt det...:-( Men på nr tre gikk alt av seg selv. Så nr tre behøver slatt ikke å være værst nei... Er nå spendt på hvordan det blir å føde nr fire da... 10 år siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...