Gå til innhold

Oktober: Baby nr 3 - en luring??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har og fått den beskjeden, så nå lever jeg i spenning da :o)

En jordmor foklarte det med at det kan ta litt lang tid før du kommer skikkelig i gang med fødselen. Får da ikke håpe det! Har selv hatt korte og greie fødsler før.

Uansett, lykke til :o)

Har også fått høre dette, men kjenner flere som har fått nr 3 og de mente at det ikke hadde tatt noe lengre tid på nr 3 enn de 2 andre, så jeg krysser fingrene xxxxxxx for at det går raskt, og greit denne gangen også. :-)

Har 4 uker igjen til termin og hodet er så godt som festet så jordmor sa at nå var det bare å gå hjem å vente på at riene skulle sette igang :)

Jeg er nr tre, og mamma fortalte meg i går ( senest) at det var hennes letteste svangerskap, selvom jeg ikke kom da jeg skulle. Fødselen måtte settes igang 2 uker etter termin, og jog ble født da etter 5 min. Gjorde ikke vondt sa hun... Så lykke til!

Hei! Nr tre kom fem dager over termin til meg... Men det var den snareste fødselen jeg har hatt:-) På de to første fødslene måtte jordmor stadig "innom" for å strekke den siste "kanten" så det skulle bli full åpning... Å det er vondt det...:-( Men på nr tre gikk alt av seg selv. Så nr tre behøver slatt ikke å være værst nei... Er nå spendt på hvordan det blir å føde nr fire da... 10 år siden sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...