frøkna Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Noen som vet hvor mange det er i en pakke? Må man gå ofte til lege når man tar pergotime? Jeg tenkte å gå til privat lege, for å få til dette litt fortere, håper ikke jeg må gå ofte, for da blir det fort dyrt!! Blir glad for svar, jenter!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 trodde man måtte til gyn for å få det..... trodde man måtte bli undersøkt og konstatert at man ikke har el så ofte for å få de tabletene.... men jeg er ikke sikker altså......
Madam-mim Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Du må til gyn for å få pergo. Bli henvist fra fastlegen din til en gyn. Jeg fikk resept på pergo etter en innvendig ul, da jeg sa jeg ønsket å bli gravid. Jeg har ikke el etter p-sprøyte som jeg sluttet på for 1,5 år siden. Skal begynne på dobbel kur om en ukes tid. Tror det er 50 tabletter i en pakke, koster mellom 100-200 kr tror jeg. Ikke helt sikker ettersom jeg ikke har kjøpt de enda:)
Elise29 Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg tror også at det kun er gyn som kan skrive ut pergotime. Det er faktisk bare 5 tabletter i en pakke og jeg husker ikke prisen. Du tar en tablett hver dag i 5 dager. Skal du ha dobbel kur, må du ha to pakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå