Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du. Vet du om jordmor Nora sjekker modning og eventuelt stripper? Jeg skal til henne i morgen tenkte jeg skulle spørre henne da, men som du vet så er jo hun litt sånn "rett fra levra" så jeg vil ikke spørre om hvis det er sånn at hun synes det er helt høl i huet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hun kan sjekke det. Gjorde ikke det på meg. Spurte ikke heller jeg da. Hadde kanskje gjort det om jeg var overtidig, men lite poeng å gjøre det før det. Babyn må jo få ligge der til termin ihvertfall:)

Du kan jo spørre uten å spørre direkte. Altså noe sånt som "Når pleier man å sjekke modning?" "Pleier du å sjekke modning når det nærmer seg slutten?" f.eks?

Jeg mener å huske jeg spurte noe ang. det. Husker ikke helt hva vi kom frem til eller hva hun svarte:) Det var vel 2 dager før termin vi snakket om det. Ble nå ikke sjekket da ihvertfall.

Stripping blir vel ikke aktuelt før du er på overtid uansett vil jeg tro. Når har du termin?

Forresten sett deg to ganger på butikken nå og prøvd å hilse på deg, men du bare traver rett forbi..hehe.

Skrevet

Hei du:) Takk skal du ha. Jeg hadde termin for to dager siden.

Kanskje jeg spør forsiktig i morgen da.

Har du sett meg på butikken?

Jeg går alltid i mine egne tanker jeg:D Gidder ikke å bry meg med de rundt. Hihi.

Går det bra med deg og det nye familiemedlemmet?

Skrevet

Hvordan gikk det hos jm? Spurte du? Hva sa hun?

Den ene gangen sa jeg jo hei til deg og skulle vise frem nurket mitt. Stod vel halvmetern unna deg. Men du bare gikk du! hehe. Vi får ta en handle-date en gang.

Joda lille Edvard og jeg koser oss masse. Er en del innkjøring men.

Skrevet

Hihi. Stakkars deg! Synes jeg ser dg der su står og holder fram den lille ungen jeg bare styrter forbi med nesa i sky:)

Jeg spurte ikke om hun kunne sjekke modning jeg. Ble så mye annet å tenke på. Hun fant proteiner i urinen min og var ikke helt fornøyd så hun bestilte time til meg på sykehuset til mandag. Hun mente jeg kunne ha begynnnede svangerskapsforgiftning.

Ja, vi får ta en handle-date. Er jo spent på nykomlingen da:)

Skrevet

Ja. Ble litt snurt;) Lurte på om det var deg, men er vel ikke fler som ligner på deg og har gigamage forran:)

Andre gangen var du der med en mann!! (går utfra at det var din mann..hehe) Var ikke mange dagene siden.

Uff da, håpe det ikke er noe. Hadde vært greit om det startet av seg selv og du fikk en normal fødsel. Håpe det ordner seg. Lenge til mandag, skal se at Gabriel har hilst på verden innen den tid:)

Sted: Rema 1000 (bare der jeg har sett deg iaf)

Tid: Tja si det.

Om Gabriel ikke har tatt turen ut, så får du bli med på treff på onsdag i LS. Står oppført på treffsidene.

Skrevet

Ja, det må jo ha vært meg. Den magen klarer jeg ikke å skjule lenger:D

Får se om jeg kanskje tar en tur om jeg er i form og fortsatt har barnimagen. Hadde vært hyggelig da.

Ja, jeg handler bare på Rema 1000. Det er nermest også har de aldri det jeg skal ha på Rimi:(

Du får rope HØYT neste gang du ser meg da, så kanskje jeg kommer ned på bakken igjen. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...