Gå til innhold

Oktober: ALLE GRAVIDE,SE HIT!!!!!!(samme som skravle og 3.trim.)


* mamma til 2 prinser*

Anbefalte innlegg

 

Var inne på sol.no ista, og der kom jeg over et lite fint innlegg, der en mann pøser ut sine meninger om at gravide kvinner ser ut som et dass osv...så hvis noen har lyst til å få ut litt agresjon og støtte de gravide, er de hjertlig velkommen til å følge linken under, og si denne mannen noen alvordsord:)) jeg har iallefall sagt mitt til han (tittel:stolt og høygravid)

 

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000009&conference=221& amp; amp;posting=20500000001688191

 

 

babyspire87:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg ikke så aller verst selv og har heldigvis en mann som synes jeg er flott som gravid, men likevel tok jeg til tårene da jeg begynte å lese der tidligere i dag. Anbefaler alle sårbare gravide å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....så har han har fått mange motinnlegg også da,fra både kvinner og menn...ha er jo kun ute etter å provosere når han skriver slikt!!!tror han søker ekstremt mye oppmerksomhet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en tulling!! Han er ikke et skikkelig mannfolk i mine øyne. Umoden og patetisk.

 

Jeg syns det var godt å se at flere menn hadde lagt inn motinnlegg med sunne tanker om gravide koner el. kvinner generelt. Vi gravide vet jo selv at vi gjør en megajobb med å bære frem barna våre - forutenom at vi er vakre i våre gravide kropper ;-) Ingen grunn til bekymring jenter - det er jo denne mannens tap at han tenker slik. Tenk hva han går glipp av i denne verden. Får bare håpe han er (og forblir) singel!!

 

Ha en kjempefin dag alle vakre gravide :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GIDDER IKKE Å ÅPNE LINKEN FOR Å BLI PROVOSERT AV Å LESE DET JEG :) SER UT SOM OM DERE HAR FÅTT UT ALL AGGRESJON - OGSÅ FOR MEG!

 

GOD HELG ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...