mamman til luringen Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg spurt 3 andre her inne ang jobb. Jeg har fått to oppløftende og ett nedslående svar. Så nå er jeg spent på hva du sier :-) Jeg ble ferdig utdannet for snart ett år siden, jeg har en høyere universitetsgrad. Jeg har ikke fått meg en ordenlig jobb, jeg er vikar i et vikarbyrå... Nå begynner jeg å bli skikkelig lei og umotivert, og håper virkelig at jeg får en av de jobbene jeg driver og søker på nå... Så kjære Juhujenta, hva tror du? Får jeg meg en ordentlig jobb snart? Og hvilken type jobb tror du jeg kommer til å få en vakker dag? Jeg er født i april 1978. :-)
**Håper** Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei mamman til luringen Jepp, jeg får opp at du kommer til å få deg fast jobb snart. Men at du må stå på litt, vær deg selv og vis skikkelig interesse. Men desverre klarer jeg ikke å føle noe med hva slags jobb. Men at du får snart fast jobb. Masse lykke til. Dette kommer til å gå bra.
mamman til luringen Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Puh! Håper du har rett!! Jeg prøver alt jeg kan jeg altså, skriver bra søknader, ringer og styrer, hehe, håper noen vil ha meg snart ;-). Men du? Ser du flere barn på meg? Er gift og har en sønn på litt over 2 år... Vi prøver ikke å få barn akkurat nå da, siden jobbsituasjonen er som den er.
**Håper** Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Ja dette kommer til å gå bra. Ser graviditet på deg innen 1 år. Rundt sommer/høst. Ønsker deg alt godt og masse lykke til.
mamman til luringen Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Tusen takk skal du ha, Juhujenta! Nå ble jeg i bedre humør! Håper du får en kjempefin dag!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå