Texas Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei. Er du her? Er så spent på å høre åssen det har gått i det siste. Måtte gubben på jobb i helga som var? Har vært litt hektisk her i det siste, har ikke hatt så mye tid til å bimme. Men alt står bra til med oss alle!
Norwegian by injection Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei!!!!! Så koselig å høre fra deg, har savnet deg her!!! Jo da, vi hadde en kjempe koselig helg (masse prøving) men ikke noe EL dessverre! Har brukt opp 7 CB eggløsnings tester allrede og fikk 7 til i posten idag! Så gærn jeg er, det koster en formue, men siden ikke det blir noe neste mnd. så kan jeg "splurge" litt denne pp. Skal teste igjen imorgen, da kommer han hjem igjen!!! Og du da? Åssen går det med magen? Hvor langt på vei er du nå?
Texas Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Alt er bare bra her, selv om kvalmen er ganske irriterende om dagen. Måtte faktisk reise hjem fra jobb i går, og da sa jeg at det gikk omgangsyken i barnehagen. Ei på jobben trodde ikke på det, så jeg var nødt til å fortelle henne det. Men hun var kjempeglad på våres vegne, og lovte å holde tett. Så da gjenstår det å se om hun klarer det, da ! I dag er jeg 8 uker på vei, og det skal bli godt å snart være i uke 12, for da kan vi vel fortelle det til "alle". Men det kommer nok til å gå ganske fort, tenker jeg, ukene bare raser i vei. Det er jo bare 3 mnd til jul !!! Så bra at mannen din var hjemme i helga, da, og at han kommer hjem i morrra, bare synd at det koster så mye med disse testene. Jeg klarte faktisk å brenne av 4 gravid tester, jeg også, men det slipper jeg jo nå. Nå er det bare om å gjøre at spiren sitter til den er ferdig. Og det må den snart gjøre på deg også, syns jeg...
Norwegian by injection Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Åååå så koselig... at alt er bra bra med deg og at du er 8 uker på vei, det går jammen fort! Synes ikke det var lenge siden du oppdaget at du var gravid. Dumt at du er så kvalm, husker det godt jeg! Men som en trøst så er det egentlig et veldig bra tegn, at alt går som det skal. Ja, til helgen blir det masse kos hos oss! Blir spennede framover nå, om jeg blir gravid denne pp så oppdager jeg det i USA, samme som 1.mann for 7 år siden. Det hadde vært koslig å vært med min søster og mor når jeg får evt. greie på det. Nå drømmer jeg her, hehe! Det er lov å håpe!
Texas Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Ja, får håpe du blir gravid nå, det hadde jo passa helt perfekt ! Og så hadde det vært morsomt med tanke på at du skal til USA og kan fortelle det til de først. Og det er helt lov til å drømme, så masse du vil....
Norwegian by injection Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Takk, Takk! Har begynte å tenke så mye rart nå, at kanskje ikke jeg får EL alikevel. Er det mulig å få TR uten at man får EL? Er inni her og leser så mye rart at jeg blir litt små gal! Dumme meg! Gleder meg litt til ferien fordi da vet jeg at ikke jeg kan bli gravid. Litt slitsomt å tenke på EL og TR heletiden! Trenger en ferie nå! Herregud såååå teit jeg er... dette er bare 2.pp; det må bare klaffe snart, orker ikke dette i lengden!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå