Gå til innhold

Ny skravletråd for oss Trondheimsveitjan, 28.09.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, det syntes jeg var skikkelig teit...

Hvordan får jeg ordnet meg jordmor da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må reng t jordmora sjøl.. trur du finj ein oversekt på kommun sine sia el nå sånt:) men ænkelte plassa e d vanskeli å få plass.. æ rengt tili, å har akurat hadd første timen min:)

Skrevet

hei, nå har jeg ringte alle stajonene med jordmødre i hele trondheim å jeg fikk beskjed om at jeg hørte til midtbyen. Var ikke noe ledig før i desember!!!! ER DET MUUUULIG!!!!?? Er i uke 19+2 å så skal jeg ikke bli skjettek før i desember!!!!!!!!! DRITT NORGE!! RIK?? nei, drittland!!

Skrevet

JEG KAN I VÆRSTE FALL FÅ RIER Å FØØØDE I DESEMBER, skal de ikke ha undersøkt meg i det hele tatt da? ikke ha noen papirer på at jeg er frisk , å at barnet er bra??? GUUUD , oppgitt!!

Skrevet

Fikk heller ikke jordmor.. GRRR!!! Fikk beskjed om at det va heilt fult hos alle jordmødre i trondheim kommune og at ei jordmor kom te å ta kontakt dersom ho vart ledig.. Men hves eg ikke hadde hørt nå innen uke 30 så får eg ikke jordmor. KJIPT!!!!!!!!!!!!! Det e vest "sesong" for å vær gravid no!

Skrevet

Alternativt kan du ordne deg timer hos fastlegen din. De tar prøver, veier deg og lytter på babien din.

Det er ikke verdens undergang dersom du ikke har jordmor.

Jeg må også vente til jeg er i uke 24 før min første time hos jordmor.

Fastlegen sa han er der for oss dersom vi føler for tettere oppfølging.

I ettertid har jeg tenkt. Hva skal vi egentlig med Jordmor, som ikke fastlegen kan gjøre?? Det er jo uansett ikke denne jordmora som skal ta imot ungen.. Og fastlegen kjenne vi jo fra før..

Skrevet

Har dere ringt Elvehavna medisinske senter? Da jeg skulle finne jordmor var det fullt overalt, men jeg fikk komme inn der iallefall... nå er jeg under tett oppfølging på St.Olav og "behøver" ikke gå dit lengre siden det ikke er så lenge til termin, så i teorien skulle hun da ha en ledig plass :)

Skrevet

Dytter..

Ikke glem morradagen da jenter.. ;)

Jeg backet ut sist gang...... -men nå er jeg mer fortrolig med tanken siden jeg har vårt mye på BIM siden sist.

Krølle- Ses kl 18, ;)

Skrevet

Jepp, d gjør vi.. :)

-og du har jo sett bilde av mæ også, så da har du en liten formening om hvordan æ ser ut.. ;) så da finn du mæ letter.. ;) Sitt sikkert med en kaffe latte, kjenne æ mæ sjøl rett.. ;)

Skrevet

Dytter,,, Hadde forvillet seg til side 5!!!

Våkne da jenter!! ;)

Skrevet

Yikes!!! KAN da ikke ligge såå langt bak!! ;)

Hehe :)

Vil no bare takk for et kjempekoselig treff på Tregården, da. Arti å sjå at så mang kom :)

Va nån som ytra ønske om at neste treff koinna vi kanskje ta på en cafè-lignende plass (med servering av småretta, så nån koinna ta en matbit hvis dæm villa), og da tenkt æ at det kanskje va en god idè.. For no har vi jo treftes et par ganga (nån av oss), og et langbord gjør jo te at det itj blir SÅ lett å bli kjent med så mang..

Så kanskje vi ska ska gjør det neste gang? Kan godt stå for bestilling/arrangering æ altså, null problem, men da hadd det vært jælma kjekt med nån tips om kor vi kan fær hæn.. ;)

Så hvis nån veit at nå plassa kor vi kan vær endel folk, men slipp å sitt på langbord, så rop ut :)

Går jo an å sitt på fleir småbord/i sofa-gruppa.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...