Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #51 Skrevet 9. oktober 2006 Enig der! -men det har æ sagt før.. c&r: e det du som har bytta nick no, elr?
Lapez Skrevet 9. oktober 2006 #52 Skrevet 9. oktober 2006 ja gikk tilbake til mitt gamle nick, og la til jenta i tilegg, siden R,(b.faren) har opprettet eget nick, trenger vi ikke stå sammen=) Har du sett på sia mi?? haha
Lapez Skrevet 9. oktober 2006 #53 Skrevet 9. oktober 2006 Litt rosa??? hihihih men det er jo jente da...
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #54 Skrevet 9. oktober 2006 Herregud, æ gremmes.. E så sinnsykt fersk på det her.. Kolles søke æ opp andre da? Kjæm jo kun inn på mi si side, æ..?
Lapez Skrevet 9. oktober 2006 #55 Skrevet 9. oktober 2006 ikke søk opp andre. du må skriv inn hele adressa mi i nettviduet... www.laprincessanuestra.piczo.com skjønne?? ikke gremmes nei søt=)
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #56 Skrevet 9. oktober 2006 Ja.. Haha.. oppdaga det isted Kul side, da.. Skulla ønska æ koinna få te nåkka sånt.. Men har NULL peiling på sånt... Har endelig fått te et par bilda på profilsida mi, da... Men det e kun den sida som "makes sense" akkurat no, så får vi sjå etterhvert om æ får te nå meir..
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #57 Skrevet 9. oktober 2006 Hei, måtte smugtitte på sidene deres. Er selv utdanna web-designer, så jeg er nysgjerrig på slikt.. Keep on the good work! Var på Robbie-konsert jeg også Krølle. Gøteborg 1 juli! Glemmer aldri den kvelden!
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #58 Skrevet 9. oktober 2006 Å!! snillesnillesnille mars-spire, kan du hjelp mæ m sia mi?? Har som sagt NULL peiling på sånt.. aldri vært borti det, så æ har itj PEILING på ka æ hold på med innpå der!!!!?!!!!! ))) *smiiile pent* Åja, den konserten va GULL!!! Nammenam!! ;-p
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #59 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har ikke erfaring med å snekre sammen "ferdige" hjemmesider på nett -dessverre. Jeg bruker Adobe som verktøy og lager de selv fra bunnen av. Mitt tips er vel at du lager den så enkel som mulig. Bruk hvit bakgrunn og sort skrift, passe store bilder (4x4 er mer enn stort nok). La tekst være forståelig og ikke overdriv pynting og stæsj! Bruk litt tid på å legge inn tekst. Følger du oppskriften på den aktuelle siden din, så blir siden din ok til slutt den. Er det mulig å kutte ut all reklamen f.eks?? Jeg kan jo hjelpe deg litt etterhvert som du er kommet i gang.
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #60 Skrevet 9. oktober 2006 Reklamen får æ nok itj gjort så my med, desverre.. Tippe det e likt for aill..(?), men ska sjå ka æ får te... Akkurat no bare leike æ mæ litt, og prøve mæ frem, sånn at æ lære litt i samme slengen, og så får æ ordne den "ordentlig" litt seiner.. Har kun vært innpå den 2 ganga foreløpig og "pussa" på den, så æ har itj komme så langt.. -men tar selvsagt mot aille tips og råd med stooor takk
#Prinsemor# Skrevet 9. oktober 2006 #61 Skrevet 9. oktober 2006 Tips til dere som ikke har fått jordmor.Trondheim kommune har ca 40% jordmor dekning! Alt for lite. Like ved solsiden holder Unn Dalberg til, prøv å ring å spør om time der. Hun er privat, men du betaler ingenting. Hun tar imot alle de som ikke har noe tilbud. Hun holder også fødselsforberedende kurs, men de må en betale 450,- for (tror det er 3 kvelder), men det er valgfritt om du ønsker å delta.
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #64 Skrevet 9. oktober 2006 næh.. Har itj komme så langt enda.. Avventa te vi fant ut om vi fikk leiligheta.. Ellers har æ itj vessta kolles område æ sogna te, vettu.. Men ska ta kontakt med Risvollan imorra, tenkt æ, og hør ka dæm sei Har holdt mæ te legen min foreløpig.. Han e grei og svare på aille spørsmål, pluss at sambo'n har jo ei fra før, så han veit jo litt å.. Og så har æ jo søstersen, da.. Ho har 2 stk, så ho har æ og koinna rådført mæ med om nødvendig..
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #65 Skrevet 9. oktober 2006 Ok Kunna itj ha vært uten kontrolla æ nei..glede mæ kjempemasse t hver gang! E så koselig shø Sokne du itj t strindheim da? Ettersom du bor der du bor? E jo bare 4 plassa i byn der dæm har jordmor..
Krølle79 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #66 Skrevet 9. oktober 2006 Har itj anels.. Flytte jo te Risvollan straks, veit du, så æ får hør med dæm.. Helsestasjonen i like i nærheita av ny-leiligheta, så DET hadd jo passa ypperlig, om dæm hadd nå tilbud der, da..
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #67 Skrevet 10. oktober 2006 Åja...visst itj d æ da sjø Mulig dæm har jordmor der ja..an itj! Ka ska damerne gjør i dag da?
Linda og lille Oskar Skrevet 10. oktober 2006 #68 Skrevet 10. oktober 2006 heisann hoppsann! I dag har æ fri! jippi! e så klar tå å arbei... så idag ska æ på shopping åsså kløpp mæ.. gler mæ sånn:) har jo kjæmpeløst t å værra me p træff på torsdan, men jobbe såklart kveill da:( vorri arti å møtt anja folk som e gravid å, kjenne liksom ingen...menmen, kjæm væl fleir træff:)
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #69 Skrevet 10. oktober 2006 hihi..så kos Ja, du må bli m på treff neste gang ja! Bli fleir utover vettu
Lapez Skrevet 10. oktober 2006 #70 Skrevet 10. oktober 2006 HVis jeg vil ha jordmor i byen??? Hvor hører jeg til da? Jeg bor på Byåsen.... å er det laaaang ventekø da eller??
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #71 Skrevet 10. oktober 2006 du høre enten t på rosenborg el kattem! Veit hvertfall at dæm har jordmødre på plassan dær
Linda og lille Oskar Skrevet 10. oktober 2006 #73 Skrevet 10. oktober 2006 Æ bor no p flatåsn, koinna gådd t jordmor på saubsta, men neida.. må ta to bussa t sunnland. arg!
Lapez Skrevet 10. oktober 2006 #74 Skrevet 10. oktober 2006 hva???? seriøst??? Hvorfooor??? Den var drøy synes jeg
Linda og lille Oskar Skrevet 10. oktober 2006 #75 Skrevet 10. oktober 2006 Ferr at d va inndelt sånn, sjekkeli teit, postnommere mett hørre t lerkendal. ha tadd mæ maks et kvarter å gådd liksom.. jordmora æ har no e triveli ho da, men teit at æ må færra unødvendi langt leksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå