Gå til innhold

Ny skravletråd for oss Trondheimsveitjan, 28.09.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytte-dytt.. :)

men.. rart.. jeg får opp på oversikten over trådene, at det er noen som har skrevet inn etter meg.. Men ikke pokker om jeg får opp innleggene..

Er mine innlegg som er de siste... Flere som får opp det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en liiiten til?? det er du som er den anonyme er det ikke? Hvis det er deg, (som jeg tror) synes jeg det var direkte uhyggelig av deg å holde på sånn inne på påmldsidene... trist.. For en uhyggelig oppførsel...

Å når jeg tenker meg om var jo du eldst av alle??! Kiipt hvertfall...

Skrevet

Nå ble jeg mildt sagt sjokkert over beskyldningene dine c&r. Tenk å stemple "en liiiten til" som den anonyme?? Hvilke grunnlag har du til å gjøre noe sånt?? Vel var hun kanskje eldst..men så vidt jeg vet er hun passert 30.. Jeg synes absolutt "en liiten til" skal ha en unnskyldning fra deg. Og du snakker om å være kjip..

Skrevet

Hun kan jo først å fremst svare da, om det er hun? hvis det ikke er det ber jeg om unnskyldning, hvis det er tilfellet... Står jeg på mitt altså.

Skrevet

..nå har du jo allerede satt et stempel på henne da.. Hun må jo bli forferdelig lei seg når hun ser dette her.

Og du virker veldig skråsikker spør du meg..

Skrevet

Om hun ikke har gjort det, blir hun nok ikke lei seg, da sier hun jo det, så tror jeg på det.

- går forresten ut i fra at du ikke kommer på Bimtreff?

Skrevet

Siden...du har jo ikke svart?, jeg ser du er her inne, men har ikke svart på treffsidene, så da regnet jeg med du hadde ombestemt deg?

Skrevet

mars med spire??? jeg har skrevet deg opp, jeg blandet deg med en annen jeg skulle spørre ser jeg nå... Unnskyld...

*hormonella* å *vimsete* ja det er meg

Skrevet

Hvis du går inn på treffsidenen så ser du at jeg til og med har oppfordret folk til å bli med! -Og du har jo skrevet ned nicket mitt på listen din også.. ?

Skrevet

-jeg kan også legge til at "en liten til" allerede har skrevet seg på lista for å bli med. Står under tråden "min"

Skrevet

Er det lenge siden en liiiten en til har sagt at hun blir med da?

Skrevet

Å etter alt styret som ble på påmlds delene...

Så er det bare en liiiten til jeg ikke har hørt fra... men er det ikke hun skal jeg pers be om unnskyldining på treffet, såppas skjønner jeg selv, men jeg bruker aldri anonymknappen, jeg sier hva jeg mener, for det er slik jeg er, å folk får nesten bare ta meg som jeg er...

Vil ikke diskutere mer med deg om det her Mars spire.. .Orker ikke, dessuten skal vi på treff sammen på torsdag.

Skrevet

Hei! Hoppe over fra 1.trimester idag,og siden æ e trondhjemmer, bosatt i Klæbu vel og merke..... tenkt æ kanskje æ kunna få vær sammen dokker ?

Flykte unna landskampen som går på tv3 no......

Skrevet

Litjline?? Vil du bli med på BImtreff på torsdag??? vi er 16 spente påmld fra trondheim=) Noen med mager, noen uten=)

Skrevet

Ka e bimtreff da? Har itj vært med på nå sånt før.......

Skrevet

Mange av oss som ikke har vært på det før. Det er andre gravide i trondheim, vi møtes og spiser å skravler om babyer og graviditetene nonstop:=) å alle er vi i samme situajon, vi skal få nurk hele gjengen=)

Kjempekos, bli med?? Det er på torsdag somm kommer kl 19.00 på Tregården resturant på persaunet=)

Skrevet

Det høres kjempekosli ut!!! Syns det e så trivelig på tregården.Ska sjekke litt med kailn,så gir æ beskjed hvis æ kan:-) Kanskje det plutselig e nå kjente fjes og!?

Æ e foresten 30 år og vente mitt fjerde barn.Fra før har æ ei jente på 10 år,to gutta på 2 år og trur.....kanskje ..... at vi ska ha ei jente no:-)

Mannen min har en sønn på 11 fra før,så innimellom e det stappfullt hus og my læven,men vær ska det bli.-)

Skrevet

flott, gå inn på bimtreff for trondheim å meld deg på, så vi ikke glemmer deg er du snill=)

Skrevet

har nettopp oppretta den, så den e IKKE ferdig, altså.. ;) Har knapt gjort en ting på den.. bare sånn t underretning.. ;)

Trur adressa e Carla79.piczo.com.. eller nåkka sånt.. ;) -du finn mæ no inn på der.. ;)

Skrevet

hihi, jeg er heller ikke feridg, kan ikke så mye med det...

www.laprincessanuestra.piczo.com er min... Jeg synes ikke vi skal ta opp noen slags konflikter på treffet, bedre å begrave sånt her synes jeg, hvis ikke kan det lett bli litt dårlig stemning, vi har da masse annet å prate om, en diskusjoner og uenigheter på BIM eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...