Gå til innhold

Tung og hoven i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt oppgitt jeg, syns at det er ubehagelig dette. Det er akkurat som at jeg har en kropp, skrevet med små bokstaver, og ett UNDERLIV skrevet med store bokstaver. Dette er slitsomt,må liksom "skreve ekstra" og det å gå rundt og kjenne så tydelig på det man har mellom bena. Det er en tyngdefølelse, og jeg ser også at jeg er hoven. Kjenner det veldig godt på sidene. Er det flere som har det slik nå på sisten? Hva kan være grunnen til dette? Syns ikke jeg var slik i sist svangerskap. Huff, så ulekkert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare si meg enig her, føler meg riktig ulekker og opphovnet.. jeg er i uke 38 nu og det er vel ikke annet å vente tror jeg...

Skrevet

Dette er pga at venesystemet ditt fungerer dårligere under graviditet, dvs at kroppen har vanskeligere for å få pumpet blodet tilbake til hjertet. Desverre ikke så mye å gjøre noe med, men det går over etter fødsel. Dette som gjør at du lettere får åreknuter under graviditet også.

Skrevet

Underlivet mitt er ikke til å kjenne igjen- stort, hovent og masse åreknuter....Ekkelt....Gleder meg til å bli ferdig med fødslen og forhåpentligvis se normal ut etterhvert igjen :-)

Skrevet

Trøste-trøste: Jeg var også hoven i underlivet mot slutten, men føler meg nesten normal igjen nå, snuppa ble født sist tirsdag:)

Skrevet

føler med dere, samme problem her også, er i uke 37

Skrevet

har også merket dette,snek meg til å såg med speil igår og fy for et syn...jeg er bare 28+3 jeg da..litt tidlig høres det ut som...hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...