jeg&sambo er foreldre Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Jeg er i 20 uke og var på do istad.(BOMBE)Hehe:) men da oppdaget jeg litt blod på papiret..vet jeg har sett noen liknende innlegg her, men finner de ikke igjen..noen som kjenner seg igjen og kan berolige meg?
Hemmeline Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Slimhinnene blir ofte litt skjøre når du er gravid, og det er ikke uvanlig at det kommer litt blod. Så lenge du ikke blør mye og ikke har smerter så tror jeg ikke du skal engste deg. Hvis du nylig har hatt sex også så er det vanlig at det kommer litt blod.
Denise:-) Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 det kan allikevel være lurt å ringe lege eller jordmor, bare for sikkerhets skyld, og så du slipper å gå å bekymre deg.
jeg&sambo er foreldre Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg har hatt "mensensmerter" lenge nå, men de har egentlig ikke forandret seg til det verre. Og det er vel bare de ligamentene til livmoren eller noe som strekker seg, har jeg skjønt...(?)
findus Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 skader jo ikke å ta en telefon og spørre noen av de kloke menneskene som har utdanning i å vite sånt:) Så slipper du i hvert fall å bekymre deg hvis det ikke er noe å bekymre seg for - og hvis det mot formodning skulle være noe, får du ordna opp i det fort. Si fra hvordan det går, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå