Lilah Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Mener det var noe om dette i forrige svangerskap, men husker ikke hva. Det var at man kunne se barnet bedre om urinblæra var full eller tom, men hvilke av de husker jeg ikke. Noen som har hørt om dette`?
Bellen Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg drakk litt saft før jeg skulle på UL og måtte tisse rett før jeg gikk inn, og JM sa ikke noe på det. Sånn som hun dyttet på magen er jeg glad jeg gjorde det eller så kunne det fort skjedd en liten ulykke:)
Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Jeg råder deg til å tømme blæra. Kan fort skje et lite uhell sånn som de trykker på magen din under UL....
Hemmeline Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 I brevet jeg fikk med innkalling til ul, så står det at jeg ikke bør tisse 1 time før jeg skal inn...(og en time uten tissing for meg er det samme som full blære). De får visst klarere bilder hvis du har full urinblære av en eller annen grunn. Jeg måtte ekstremt på do før jeg skulle inn, og lurte på hvordan jeg skulle overleve 30 min på ul, men det gikk faktisk uten problem, jeg glemte at jeg måtte tisse. De dytter ikke akkurat på blære de heller da.
MM med spire Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Halvfull Tissa ca 1 time før... Det er visst lettere å se når det er litt i blæra
Miss Venus Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Var på Ul i går på Riksen og jeg var veldig tissetrengt. Jeg hadde hørt at jeg måtte ha full blære for at man skulle se noe. JM sa at det var i gamle dager at man måtte ha noe i blæra, så jeg gikk på toalettet like før. Fikk allikevel veldig mye bra bilder!
Lilah Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 Takk for svar. Da satser jeg på halv blære. Greit å ikke være helt tom, siden jeg skal ta urin prøve til mor & barn etter UL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå