Gå til innhold

November: Opp 4 kg på 2 uker!!!


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Herreminhatt! Fra svangerskapets start til uke 32 har jeg gått opp litt over 4 kg til sammen, men nå fra forrige kontroll altså mellom uke 32 og 34 har jeg gått opp 4 kg!!! Jeg fikk helt bakoversveis der jeg stod på vekta jeg ass..hehe:) Har fått så mye pes av legen pga liten vektoppgang, men denne gangen trod jeg skikkelig til gitt:) Jordmor mente at jeg har fått mye vann i kroppen på disse to ukene, og forklarte kiloene med det. Da hun trykket på magen ble det hvite merker som ikke gikk bort, så slik så hun at jeg hadde fått mye vann. Merker ikke noe sånn på beina og hendene, så jeg trodde ikke jeg hadde noe særlig ekstra med vann jeg.. men så feil kan man ta.. Får bare ikke håpe at kiloene fortsetter sånn frem til temrin..hehe..er jo trossalt over 6 uker igjen til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, synes også jeg vokser i rykk og napp. Tror også babyene vokser ulikt. babyen min hadde lagt på seg 600g på to uker fra uke 32-34! Så fortsetter den slik blir det en suomibaby tilslutt... Er nå i slutten av uke 35 så det nærmer seg. Lurer på hvor stor babyen blir til slutt og hvor stor jeg blir.. Gedigne begge to sikkert...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan vet du at babyen har lagt på seg 600 gram egentlig? har du vært på ny ultralyd? jeg er kjempenysjerring på hvor stor lillegutten vår er...er i uke 32 nå og vekten har for alvor begynt å gå opp opp opp....men tror nok jeg har en del vann i kroppen jeg og....skoene mine er for små og sokker er jo helt tragisk ...hihi.---gleder meg til lillegutten kommer ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...