Gå til innhold

Noen med Bosson Roma vogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :o)

Jeg har sneket meg inn på disse sidene litt for tidlig... ;o)

Jeg er 6 mnd på vei, og er midt oppi valg av barnevogn.

Vi har falt veldig for Bosson Roma- 06 modellen. Den har blitt kåret "Best i test", noe som er betryggende å høre oppi valget av mylderet av valg av barnevogn. Men så hørte jeg av en venninne at hun hadde lest her inne at det var flere som var misfornøyd med vognen... Da ble jeg veldig i stuss om jeg virkelig vil kjøpe den, eller om vi skal se oss rundt etter et "nytt valg".

Jeg lurte på om noen her har Bosson Roma (06-mod), og om du er fornøyd eller misfornøyd med vognene?

Og hva du evt. er misfornøyd med...?

Jeg blir veldig takknemlig for svar! :o)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Basson Roma 03 modell,tror ikke det er store forskjellen,men er fornøyd jeg:-)

Eneste minuset jeg har funnet er at vanlig søskensete ikke er fullt så praktisk på en sånn vogn.

Ellers så har jeg duo utgaven,og den bagen er utrolig grei,kjempegod plass.Min sønn brukte bagen til han var 10 mnd før jeg gikk over til sportsvogndelen.

Har den varianten hvor hjula er faste,dvs ikke svingbare,noe jeg angrer på at de ikke er.

Alt i alt meget fornøyd:-)

Lykke til videre i graviditeten:-)

Skrevet

jeg har basson roma vogna, det er vel 04 eller 05 vogna.. Den er super.. vært kjempe fornøyd med den hele tiden. Topp vogn, angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte den vogna.

Skrevet

hei der

vi har en basson roma vogn i sort fra 04`.og er kjempe fornøyde.

den er høyere enn blant annet emmaljunga,slik at det er lettere å ta ungen ut av vogna og legge den i.du kan snu baggen begge retninger.gode fjæringer på den for barnets beste og som sagt tidligerer best i test.altså vognen med høyest sikkerhet!som selvsagt er det viktigste!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...