¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Herreminhatt! Fra svangerskapets start til uke 32 har jeg gått opp litt over 4 kg til sammen, men nå fra forrige kontroll altså mellom uke 32 og 34 har jeg gått opp 4 kg!!! Jeg fikk helt bakoversveis der jeg stod på vekta jeg ass..hehe:) Har fått så mye pes av legen pga liten vektoppgang, men denne gangen trod jeg skikkelig til gitt:) Jordmor mente at jeg har fått mye vann i kroppen på disse to ukene, og forklarte kiloene med det. Da hun trykket på magen ble det hvite merker som ikke gikk bort, så slik så hun at jeg hadde fått mye vann. Merker ikke noe sånn på beina og hendene, så jeg trodde ikke jeg hadde noe særlig ekstra med vann jeg.. men så feil kan man ta.. Får bare ikke håpe at kiloene fortsetter sånn frem til temrin..hehe..er jo trossalt over 6 uker igjen til termin...
Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hehe, det høres skikkelig voldsomt ut, men det er jo ikke så uvanlig å få litt vann i kroppen mot slutten. Du får trøste deg med at det forsvinner fort etter fødsel:) 12 kg til før fødsel...synes jeg kjenner fortvilelsen hele veien hit..
fikk prins 11.01.07 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Hei hei ja.... Jeg ville bare fortelle deg at fire kilo på to uker er ingenting mot hva jeg gikk opp iløpet av siste trimester med min førstefødte... jeg gikk opp til sammen 36 kilo totalt med min første...der lå vektøkningen på fem kilo i uken de siste to månedene...jeg trodde jeg skulle dø av angst for å gå med til normalvekt igjen etter dette...men det var sikkert 70% væskeopphopning...minst... Nå tok det meg heldigvis ikke lenger enn en seks måneders periode til jeg var på normalvekt igjen...jeg jobbet som modell før dette svangerskapewt og var dødsnervøs for at det ble ødelagt da...men sannheten er at jeg har hatt flere jobber etter svangerskapet enn før...jeg er gravid med nummer to nå...er i 26.uke jeg da...men har ikke gått opp mer enn 7 kilo til nå..det er heller ikke så mye da...så man lærer av første gangen i forhold til mosjon og spise sunt... du er heldig som ikke har gått opp mer enn 8 kilo til sammen..du har trossalt bare 6 uker igjen....smør deg med tålmodighet..det der er ikke mye altså...hehe..
minas'81&lillegull;) Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Hehe, gikk opp 4 kg på ei helg jeg, fikk sjokk da jeg hoppet på vekta ja! Men kun vann her og tror jeg, gikk plutselig fra å ha 0-1 til 2 i ødem, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå