Gå til innhold

sunba!!!

♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

Heisann du! Så at vi har termin temmelig likt og begge holder til i Oslo...Hvordan er formen din? Har du fått noe mage? Har du vært på 1. svangerskapskontrollen? Masse spørsmål her, men det er så artig når det er flere som er like langt på vei som en selv!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6481737-sunba/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEY!!

Ren tilfeldighet at jeg så nicket mitt her.. Er på jobb og smugtitter innom..

Men litt tid å svare har en jo:

Mage har jeg så det holder, men dette er 3 barnet så det kan jo sies at det kan være litt avgjørende.

Personlig tror jeg det har med at når kjæresten flyttet inn ble det MYE bedre middager, mer kos og mye mindre trening..

Formen er grei, sliter voldsomt med kvalme først nå, ellers så har faktisk brystsprenget og "murringene" gitt seg.

Var på 1. kontroll på mandag og fikk journal og masse spennende å lese på.. Tok også de obligatoriske testene..

Du da??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6481737-sunba/#findComment-6483915
Del på andre sider

Dette blir min første...så det er veldig uvant med alt som skjer. Føler selv at jeg har mage, men tror ikke noen kan se det enda! Har hatt veldig brystspreng selv...ikke vant til å ha så store pupper...hehehe! Samboeren stirrer noe voldsomt, tror det er litt rart fortsatt!

Det er i alle fall veldig uvirkelig. I dag er jeg 10+6 uker, var på tidlig ultralyd og så hjertet slå når jeg var 7+4 uker....det var betryggende, og veldig rørende å se. Har mistet to ganger i sa, så jeg går hele tiden og roer meg ned med å si at denne gangen så går det bra. Er i alle fall over den værste tiden, sies det!

Skal på 1. svangerskapskontroll til torsdagen igjen (om en uke)...gleder og gruer meg! Vil jeg kanskje få høre hjertelyden nå tro??? Det jeg gleder meg til er å få vite at alt er ok, så jeg kan fortelle resten av verden at jeg skal bli mamma!!! Hater å gå rundt med hvite løgner...spesielt til sjefa mi som er så allright! Det jeg gruer meg til er blodprøvene...de er ikke noe flinke til å ta blodprøve på legekontoret der jeg holder til. De bommer ALLTID, og driver og roter rundt med nåla....uff! Det som er kjiipt er at jeg svimer nesten av hver gang også. Flaut det!

Jaja, det ble en lang meldig her...men er så skravlesyk og det er nesten ingenting som skjer her på jobb!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6481737-sunba/#findComment-6485847
Del på andre sider

Hei igjen..

Vet akkurat hvordan du føler det, det er nesten 12 år siden sist jeg gikk gravid slik at dette føles helt klart som første gang og som om jeg aldri har gjort det før.. Alt er liksom så utrolig annerledes denne gangen..

Lyst til å bestille tidlig ultralyd jeg også, men tror jeg kanskje venter, vi får se.. Men gleder meg til både å se og høre det lille nurket vårt..

Jeg hadde håpet at vi skulle få høre hjertelyden på 1. kontrollen, men fikk vite at dette ikke ble gjort så tidlig (ikke på dette legekontoret iallefall) så vi må vente helt til uke 20-22 før det skjer for som legen begrunnet det med var det så vanskelig å finne lyden.. SNUFS..

Jeg hadde faktsik overtalt samboeren til å ta seg fri for å bli med på kontrollen i den tro at vi iallefall skulle få høre nurket..

Må le litt når du nevner blodprøver, for jeg ser nesten ut som en misbruker etter at jeg har gjennomgått, noe en kan kalle tortur under blodprøvetakninger.. De klarer ALDRI å treffe rett åre på første, andre eller tredje forsøk og slipper inn en masse luft slik at jeg blir både gul og blå.. Men nå skal det sies at jeg er vant med det og prøver ikke å fleipe med dem før de skal begynne for da blir de bare skikkelig nervøse og får prestasjonsangst.. Andre derimot er veldig artig å tulle med og da må de som regel hente bistand.. Den verste gangen var da tre stykker forsøkte og det eneste de fikk ut var bittelitt i et reagensrør.. hihi..

Nei, må jobbe litt her, du får ha en fantastisk dag..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6481737-sunba/#findComment-6491852
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...