baby phat Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Ny her, og har et spørsmål... Gynokolog litt usikker om jeg har PCO, men har symp som litt hårvekst ved navlen, overvekt, uregelmessig mens. Siste mens 8.sep, kjente eggeløsningssmerter allerede igjen 17 sep og hadde samleie. Siden dagen etter har jeg vært kvalm, hodepine, metallsmak i munnen, stikkninger i brystene,murringer i undelivet... Er det mulig at jeg kan være gravid?
mohemy Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 foreslår at du tar en test! du har iallfall mange gravid.symptomer!
baby phat Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Er det for tidlig å ta en test?
mohemy Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 kan være,men det kommer an på hvordan kroppen din reagerer på hcg og hvor fort nivået går opp! jeg fikk negativ test først,ventet noen dager,så var den svakt positiv,ventet noen dager til og da kom den ekstra streken kjempefort! du får kanskje være litt mer tålmodig enn meg! hvor lang syklus bruker dun og ha? når venter du neste mens?
baby phat Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 Først må jeg si GRATULERER:) Er usikker på hvor lang syklus jeg har.....veldig uregelmessig. Jeg har en datter på 4 år, og kjenner igjen symp fra forrige svangerskap. Håper, håper...da vi ønsker oss flere barn:)))
mohemy Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 tusen takk! du får bare kjøpe deg en liten pakke med tester,så får du teste jevnlig! hihi men om du nå kjenner alle de symptomene,så skal det ikke være mer enn en uke før det skal vises på en test! i teorien iallefall! du får ha lykke til!! håpe spiren sitter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå