Gå til innhold

Så er eg igang igjen,men er ny her

Anbefalte innlegg

Dette er min historie: I mitt første ekteskap så fødte eg 4 barn,3 gutter og 1 jente som no er i alderen 22 og ned til 15 år.Eg var og så heldig og fekk adoptera ei jente ifrå Guatemala i den perioden,ho er no 9 år.I mitt nåværende ekteskap så tok me til oss ei fosterjente som no er 7 år,i 2002 så fødte eg ein gutt,deretter hadde eg 2 SA før eg i 2004 fekk ein gutt til.Etter det har eg gjennomgått 3 SA,min siste no i juli.Prøver iherdig med å få eit barn til,må innrømma at ønske om ei jente til er stort,men det ser jo virkelig ut til at eg er ei typisk guttemamma,men det er jo lov å håpa.Var til utredning hos spesialist no i slutten av august,ho hadde ingenting å setja fingen på,kunne ikkje gi meg svar på kvifor eg har mista så mange gonger for alle prøvane mine var fine,og eg hadde fortsatt mange og fine egg,og det såg jo ut til at eg fortsatt hadde lett for å bli gravid,så det var berre å stå på så kom me sikkert til å lykkast før eller seinare.Men eg føler at eg har hastverk,den biologiske klokka mi tikkar veldig fort,eg er no 43 år.Venner og familie har ikke heilt forståelse for kvifor eg absolutt vil ha eit barn til sidan eg er mor til 8,og mannen min har 3 jenter frå forrige ekteskap i alderen 21 til 15 år.Men som sagt så hadde det vore utrulig kjekt med ei lita tulle med min nåværende mann og.Det er jo litt rart at han fekk 3 jenter med exen,og ilag med meg så har han fått 2 gutter,det er jo mannen som bestemmer kjønnet eller.Men tru no endelig ikkje at eg valgte min mann pga han var flink å lage jenter,for i så tilfelle så bomma eg litt :-) Men for all del det aller viktigaste er at barnet er friskt,uansett kjønn...Jaja no er eg her i full gang med prøvinga atter ein gong,er som sagt veldig utolmodig så eg håpar virkelig på full klaff snarest,Krysser dere jenter fingrene for meg......

Fortsetter under...

Velkommern hit GHI.

Må si jeg er litt imponert over standhaftigheten. De fleste ville vel ha gitt seg med produksjonen i din situasjon.

Håper du lykkes snart da, for som du selv påpeker jobber ikke alderen med oss akkurat. Men det er fullt mulig tross alder, og det har jo legen din bekreftet i ditt tilfelle.

Håper du får et kort og produktivt opphold hos oss, og at tiden her bringer både nytte og glede.

Eg er imponert - du må vera veldig glad i barn. Sjøl er eg eit år eldre enn deg og har ingen, men 2 SA - i 2004 og i mai i år. Eg meiner å ha registrert nicket ditt før på ei av dei andre sidene, hugsar ikkje heilt kvar. Her er det fint å vera, men eg skjønar at du er utålmodig. Det må ein nesten vera i vår alder...

43 år?????????????????????.. herregud, blir bare værre her inne.. hufffff, stakar unger... når du er 43 og blir gravid, si når ungen din er 15 da så er du 58! besteb 60! herregud, kan dere ikke tenke her inne eller???

Velkommen og lykke til som prøver..

(ps:det er noen småbarn som sniker rundt prøver å provosere med idiotiske innlegg her innimellom,ikke noe å bry seg om,personlig bare flirer jeg av dem,er jo ganske så patetiske da,venneløse og kjedelige som de er stakkars.)

Håper du lykkes kjapt..

Mange klemmer fra

Annonse

Så gøy å høre at man fortsatt kan ønske seg barn etter en slik produksjon som du har hatt! Jeg har bare to fra før, men mange blir overrasket når jeg sier at vi vil ha en til. Det er vel slik at mannens sædceller bestemmer kjønn, men kanskje noen av oss har egg som er mer mottakelige for guttesædceller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...