♥sjiga♥ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #51 Skrevet 12. oktober 2006 nei magen min har ikke sunket, jeg har jo fortsatt 6 uker igjen. jeg tror nok ajas og 4 oktober er på føden nå de virker slik, det er jo temmelig stille fra dem nå i hvertfall.
C-millan ) Skrevet 13. oktober 2006 #52 Skrevet 13. oktober 2006 Heisann... Var på kontroll med Viktor på tirsdag, han veide 4330gr.. Han har gått opp 1kg siden fødsel:-) Nå begynner d å skje mye her, håper dere har d bra.. Blir godt å bli ferdig!!! Lykke til alle sammen:-) Stoor klem
♥sjiga♥ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #53 Skrevet 13. oktober 2006 hei fikk melding tidligere i dag fra 4 oktober. gullgutten kom 8 oktober. alt er bra med mor og barn. hun forteller sikkert mer etterhvert selv. gratulere så mye. så er det bare og vente å se....
sajam Skrevet 15. oktober 2006 #54 Skrevet 15. oktober 2006 Hei hei! Akkurat kommet hjem fra føden ) Mathilde ble født torsdag 12.oktober, veide 4000g og var 50cm lang, hode omkretsen var36cm. Hun har gått ned 350g, så nå veier hun 3650g. De tok vannet kl halv ti på torsdag, hadde ikke antydning til rier før nærmere halv ett. Kvart over to skøyt jeg henne ut på ei pressrie. Det gikk farlig fort for seg uten noen form for smertestillende. Kan fortelle mer en annen gang, nå må det mates for og lette litt på trykket her )
ballong Skrevet 15. oktober 2006 #55 Skrevet 15. oktober 2006 GRATULERER TIL DERE BEGGE!!!!! deilig å være ferdig tenker jeg!!! Super koselig navn!!Hva skal gutten hete 4.okt? vi snakkes.......si i fra når dere er klare for treff......
♥sjiga♥ Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #56 Skrevet 15. oktober 2006 gratulerer med mathilde da ajas. det var koslig å høre at alt var bra med dere begge.
C-millan ) Skrevet 15. oktober 2006 #57 Skrevet 15. oktober 2006 Gratulerer begge to:-)) Godt å være ferdig, håper alt er bra med dere alle sammen! Da er d ballong og sjiga som er igjen, stemmer d? Lykke til... Dere får si ifra når dere vil ha treff, stoor klem:-)
♥sjiga♥ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #58 Skrevet 17. oktober 2006 hei fant oss på side 4 eller 5 jeg nå. ja nå begynner alle å være mer opptatt med søte små så da forsvinner man vel fra bim litt. jeg vasker og stryker babytøy som bare det om dagen. har så mye vet ikke hva jeg skal gjøre for jo aldri brukt alt dete men slik er det når en har fra før og har arvet mye. det blir stapp fullt. det eneste jeg trenger mer av er ull undertøy til gutten, og det vet jeg at mamma fikser. deilig å ikke mangle noe da. jeg får shoppe til storesøster i stedefor hun trenger nå litt av hvert, nå som vinteren nermer seg. så må jeg få sent madrassen og vinter dyna til voksiposen på rens i løpet av uka. da er det vel klart her. bortsett fra det gubben skal fikse når jeg er på barsel.
mandy Skrevet 17. oktober 2006 #59 Skrevet 17. oktober 2006 Hei hei!! Gratulerer med babyene 4.oktober og ajas!! Tipper det er herlig for deg å være ferdig ajas! Mathilde er supersøtt! Tatt bilde til avisen? Så dere gutten min? Var stort bilde av storesøster så stolt som holdt en illskrikende lillebror.. Hos ossgår det bare bra, Jakob er så langt en veldig blid og fornøyd baby. Rolig som bare det. Smiler masse allerede. Har et smilehull. Jeg synes dety adde vært koselig med et treff snart, men helst på dagtid om det hadde gått for dere. Lykke til videre ballong og sjiga. Tipper dere er passe klare nå ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå