Gå til innhold

ang symtomer til dere som venter ikm i helga

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. har dere noen symt på at det klaffer eller ikke denne gang?

jeg har ikm på søndag har siden sist helg kjent symt til graviditet. stikking i magen,tirsdag ble jeg veldig oppblåst i magen,luft i magen,tretthet,dogåing.. mor tror og jeg er gravid og de ha jo som regel rett. men,så er det jo det med at det er samme symt på mensen. men dette er min 4pp og jeg har jo kjent etter symt tidligere også og ikke fått noe. i går var jeg tilogmed øm i puppene, noe jeg aldri er med mensen. tror seriøst det klaffet denne gangen jeg:) spennende.. akkurat nå virker det så lenge å vente men,tiden vil gå fort i helga så snart finner jeg det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiiiiiiiiiiiiii. Sier bare MASSE LYKKE TIL.

Har faktisk en liten følelse av at du er gravid jeg også.

Krysser fingrene=)

Skrevet

Jeg har også IKM i løper av få dager.

Jeg har ingen spesielle symptomer denne pp. Har tidligere hatt ømme bryster etc. nesten fra EL og til TR. Denne gangen har jeg bare litt ubeskrivelig murrig liksom i underlivet. Dette har jeg hatt så og si siden EL.

Håper så inderlig at det skal klaffe med en graviditet. Og ser for oss sommeren som kommer med masse kos og moro med baby.

Krysser fingrer og tær og alt som ellers kan krysses for at vi alle blir er blitt gravide denne pp.

Klem fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...