Gå til innhold

Nå vil jeg være Prøver igjen !!!!

Anbefalte innlegg

Har vært gjennom en MA som resulterte i 2 utskrapninger og en medisinsk abortkur....

Kan se ut til at den siste utskrapningen gjorde susen, for nå har jeg sluttet å blø - 3 dager etter utskrapningen.

Har holdt på med dette tullet siden den 7. så nå er jeg lei - og klar for ny innsats.

Syns jeg har "mistet" så mye tid på dette tullet, så jeg blir glad når jeg kjenner at det går an å Prøve igjen :-)

Håper dere har en god og positiv Prøvedag, alle sammen !!

Klem,

Fortsetter under...

Huff da, alt en skal nå måtte tåle. Jeg synes du er veldig optimistisk og tøff. Jeg skjønner veldig godt at du begynner å bli utolmodig og lei, vi ønsker jo at kroppen skal oppføre seg nogenlunde forutsigbart.

Jeg håper du er gjennom det nå og kan sette igang med prøvingen igjen slik du ønsker. Du lykkes nok snart igjen skal du se.

Jeg bare venter jeg nå...og venter og venter....

En strålende dag til deg også!

Hei på deg TussiLussi :-) Godt å se deg her og flot for deg at du/dere nå er klar for ny aktiv prøving. Jeg HÅPER også jeg er klar nå. Har småblødd siden min siste SA i slutten av august! Er grundig lei av dette og svært utålmodig etter å komme igang igjen. I dag er første dagen der det ikke har kommet noe blod i det hele tatt - tør jeg tro på at det endelig er slutt?

Ønsker deg masse lykke til denne gangen.

Hei Tussi Lussi.

Kiipt alt du har vært igjennom nå....

Likevel godt å se at du har pågangsmot-

håper du bare sveiver innom her før du er i gang igjen.

Ønsker deg lykke til !

Klem fra

Takk for det !

Er dere her enda og henger damer ???

Må tilstå at jeg ikke hadde noe lyst å treffe dere igjen her.....

Fra spøk til alvor - nå må det da bli fart på denne køen her inne - dere hadde fortjent å forlate oss for lenge siden :-)

Har ikke tenkt å bli her så lenge, men vi får nyte ventetiden, hva ?

Krysse fingere igjen for oss alle :-)

klem,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...