Gå til innhold

Oktober: dritetrang.....vanlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva er det med denne "dritetrangen" mot slutten?Er dette normalt, eller er det også et fødselsforberedende tegn? Har fått denne trangen i den siste uka jeg,men trodde bare at det er vanlig treg mage jeg! Har også hatt endel vonde mensmurringer/mase rier den siste uka,men de blir aldri regelmessige..kan det også henge sammen med dette?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke et godt svar til deg - men jeg har absolutt merket at jeg må på do flere ganger om dagen (!) de siste 2 dagene og i tillegg har jeg mye press nedover både foran og bak - så det er vel tegn på at barnet skrur seg nedover tror jeg. Og det er flott - så nærmer denne fødselen seg endelig!

Etter dine beskrivelser (som minner om mine egne) er det ifølge JM modning til fødsel på gang. Det betyr ikke nødvendigvis at du føder imorgen - men at det nærmer seg. Lykke til!

Skrevet

Antageligvis er det hodet som presser mer mot endetarmen nå som hodet har plassert seg lenger ned i bekkenet..

Skrevet

sliter med falske rier jeg å og da får du enorm dritetrang, helt normalt, er kroppen som forbereder seg, jeg bor omtrent på do, slitsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...