Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg igjen ca 1 uke her, før jeg hopper videre til 3.tri. Bebisen er skikkelig aktiv til tider, og formen er stort sett bra =)

Alt har gått veldig greit med svangerskapet så langt, men i de siste dagene har jeg fått noen små, kjappe "lyn" av smerte på forskjellige steder i magen? Ikke ofte. Tror ikke det er kynnere... Men jeg har ikke vært gravid før, så hva vet jeg. Noen som vet hva det er?

Jeg jobber 100% ennå, men jeg sover nesten hele ettermiddagen og natten etterpå, er dette normalt? Eller kan det være noe jeg mangler av vitaminer, jern e.l?

Setter pris på svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne trøttheta er vel bare noe vi må leve med tror jeg... omtrent alle gravide har det sånn :) Kanskje det er naturens måte å prøve å få oss til å få mest mulig hvile før knøttene våre kommer? Det jeg likevel anbefaler er å ta multivitamin for gravide (ikke vanlige kosttilskudd, de har ofte for mye av enkelte ting), og omega3/tran. Det hjelper litt for meg, merker jeg :) er forøvrig 26 uker på vei nå.

Skrevet

Hei.

Kan ikke si jeg kjenner igjen de smertene du beskriver. Forrige gang var jeg veldig plaget av kynnere, men det var ingen stikkende smerte som du beskriver. Hvis jeg var deg, ville jeg kontakte legen eller jordmor. De kan sikkert berolige deg med en noenlunde forklaring. Det er bare dumt å gå rundt å være bekymret. Det gidder vi gravide monstre altså ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...