Gå til innhold

BLIR IKKE GRAVID ETTER SVANGERSKAP UTEN FOR LIVMOR..

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig frustrert om dagen..blir ikke gravid samme hvor mye vi prøver, etter jeg for et halvt år siden måtte ta abort fordi jeg hadde et svangerskap uten for livmor. Måtte også operere bort den ene eggelederen. Er det flere her i min situasjon?? Har noen av dere lyktes i å bli gravide? Tok det lang tid o.s.v. ? Håper på noen å dele erfaringer med jeg...

Fortsetter under...

Hei du

Er i samme situasjonen,hadde en ex.u i januar og prøver fortsatt.

Forstår veldig godt frustrasjonen din,har det på samme måte! De sier at sjansen er noe redusert men at det ikke skal være noe problemer med å bli gravid.Jeg mistenker litt at eggløsningen min er noe ustabil og kommer kanskje ikke hver mnd.men det er forskjellig.Er ferdig utredet og alt virker jo som det skal.

Er du ferdig utredet og alt i orden?

har hørt om mange her inne som har blitt gravide så det er bare å stå på og ikke gi opp (selv om det kan være vanskelig til tider!!)

Jeg skal ta hormonprøve 22 dager etter mens som kommer nå. Deretter skal jeg til GU for en undersøkelse. Håper alt er normalt. Jeg er så veldig utholdmodig. Jeg prøver å tenke på noe annet, men pokker ikke lett!!!! Jeg bare lever i håpet jeg da... Glad for ditt svar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...