Gå til innhold

Ikke større bryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk nesten ikke fått større og tyngre bryster, og er i uke 36. Blir litt stresset av dette, for det betyr vel at det ikke er melk? Er det noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melken kommer den. mine er ikke blitt noe særlig større de heller, det ble de ikke første gangen heller. Melk kom det, og da ble de stor og fin:)

Skrevet

de kommer nok....

jeg har gått fra b-cup til d-cup....

Skrevet

Eg har heller ikkje større bryst, men nr 1 var det det same, men melka kom likevel, så berre ta det med ro. Synest heller ikkje det er noko særleg kjekt å lese at "no er brysta dine 200-400 gram større" og så står det ingenting om at dette ikkje alltid er tilfelle, klart ein blir stressa!

Skrevet

Mine ble ikke det i første svangerskap, og nesten ikke merkbart nå heller. Bruker samme bh-str.Men jeg fikk ganske store når melken kom, eter fødselen. Melken kommer gjerne på 2-3 dag etter fødselen. Før dette er de kun litt råmelk (som er sunt for barnet) ellers svært lite melk. Puppene min ble vanlig str. etter endt amming og ser faktisk nesten like ut som før amming.

Skrevet

Å dette var godt å høre.. Da kan jeg ta det med ro! :)

Skrevet

Jeg bruker også samme BH størrelse enda, er i uke 38, men amme BH har jeg kjøpt i en størrelse større..

Skrevet

jeg har helle ikke fått større pupper. og har små fra før. har heller ikke hatt ømme bryster i svangerskapet.

så jeg lurer på hvor melken skal få plass..hehe, håper virkelig jeg får melk, for jeg vil så gjerne amme.

Skrevet

Å takk, takk, takk. så godt å høre at andre har det likedan. Ja jeg leser alle veier også, at nå er brystene 200- 400 gram større, jada my ass. de er vel ikke 200 gram tilsammen engang! på tide å revidere de bøkene litt ja. hadde akkurat tenkt å spørre jordmor om dette, for jeg var redd for at jeg ikke ville ha melk jeg heller! litt lettet nå ja ;-)

Skrevet

Har ikke fått speielt større pupper selv...gått fra en a cup til b liksom:-)

Er fornøyd med det egentlig, men lurer også litt på hvor melka skal plasseres..hehe...har jo merket at det kommer litt råmelk ut.

kansje de plutselig blir DIGRE på føden?

Skrevet

Dette har jeg også tenkt litt på, for mine er ikke blitt noe særlig større de heller. Bruker samme bh str som før. Godt å høre at det er flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...