♥Tiny Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Prøver et nytt treff for alle med barnimagen og for de med barnivognen. Noen har jo allerede fått sine små gull Møtes på Jekyll & Hyde i Lillestrøm klokka 12!!!! Der har de masse god mat og god plass inne om det kommer noen barevogner
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Høres ut om en bra plan Tiny:) Har Tiril blitt stor jente nå eller? Blir koselig å treffes igjen:) Jeg kommer jeg hvertfall!
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg og vil være med! Blir koselig å treffe dere igjen. Er hjemme og kjeder meg om dagen, men har null energi, så det er ikke stort jeg får gjort...
Molait Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 shit snart oktber alt jo!! Tiden flyr:) 4, neste uke det vel. Ja tar meg sikkert en tur jeg. Egentlig litt dumt vi ikke var der sist, for da kunne jeg bare satt igjen Edvard hos dere og stikki på kontroll. Jaja. Håper å se tihi og nina og. Noen som har hørt noe fra nina eller?? Ja kommer du og eller popkind?
popkind Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Hallo!! Jeg har snakket med nina - og hun koser seg med emil `en sin.. Jeg får besøk av Gravid den dagen kl 11.00 - tror jeg - men kommer etter det hvis dere blir sittende en stund?? Klem så lenge..
Molait Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Er nina på noe eller? Hvis ikke kan ikke du si ifra til henne at hun er ønsket på treff? sitter nok en stund. par timer kanskje? Hvis du slenger på hotmail bak nicket mitt kan du få nr. mitt der. (enten mail el msn) Så kan du melde å høre. Ikke at det er så lang bomtur for deg om vi har dratt da men.
♥Tiny Skrevet 29. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2006 tihi og lille Mari kommer også! (ligger svar på treffsiden) Popkind: Prøv å informer og dra med Nina og Emil da MÅ jo titte på de søte små som har kommet!!!!
popkind Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Har lagt deg til nå - skal informere Nina, jeg.... Snakkes
popkind Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Bra Tiny, jepp skal snakke med henne!! Sees!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå