Gå til innhold

En av dere snille og flinke spådamer :)

Anbefalte innlegg

Smiske, smiske :) He, he. Har aldri prøvd spåing før, men må si jeg er veeeeldig nysgjerrig.

Er det en av dere damene som vi alle maser sånn på som orker å se hit?

Jeg og samboer har ei jente på 1 år. Vi har nettopp begynt å jobbe med nr. 2. Sist gang brukte vi ca 3 mnd.... vi er nå på en måte i 2 pp men ikke jobbet så veldig effektivt, men koser oss når vi kan :)

Kan du/dere se om vi klarer det greit denne gangen og ev. når? Kjønn og sånn er vi selvfølgelig nysgjerrige på, men klarer å vente til ev. ul om det ikke kan sees.

Jeg: 160471

Han: 270564

TUSEN TAKK :)

Fortsetter under...

Hei!

Tusen takk. "Huff" da. Håpet på å bli gravid nå jeg, men men. Da får vi bare trene frem til våren da. Tjihi.

Skal ikke stole på min egen magefølelse i hvert fall. Oftes går jeg og tenker på at neste også blir ei jente, men hadde liksom selv følelsen på en gutt. Men, samtidig tenkt at det er kjekt med ei jente til, siden vi har ei jente.... Mye rart man tenker på. Vel. Da tok jeg feil med alt da. Ei jente, og gravid til våren..... mars eller noe sånt. Blir en januar/februar baby på oss da, 2008. Hmmmm. Leeenge til! Blir jo den gamle kjærringa jo. Om vi rekker en nr. 3, blir vel det også jente da :) Jeg har 3 søstre og en bror..... så lite gutter her. Men, kjønn er uviktig for meg, da man selvsagt håper på et velskapt barn.

Kan du se om alt går bra? Har nemlig en bror med Downs, og dette kan jo være arvelig.

Nei. Dette ble bare bable, bable. Tusen takk i hvert fall :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...