Petrinemor Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Nå blir jeg sur.. har blitt spådd graviditet ikke gør i april.. lei meg jeg.. og katten min over 15 år døde i gå.. sitter bare her å tuter..
*panama* med to søte små Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Ta det med en klype salt,det er mulig at de tar feil vettu;o) Det med katten var trist da,så gammel.... Trøsteklem fra meg
pie82 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 hei petrinemor...synd med katten din,veit kordan d e ja...sender deg en trøsteklem.. selv omm du ikke har blitt spådd før den tid..så trenger ikke d være sant...ta sånt med ei klype salt... klemz
Petrinemor Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 tusen takk dere :-) Håper virkelig ikke det stemmer... det er jo over et halvt år til...og jeg har ikke tid til å vente så lenge... Ja man får spesielle bånd til dyr en har hatt så lenge.. håper han har det fint i kattehimmelen.. klem fra meg
kokelimonke Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 uff, jeg føler med deg... har katt selv og det er utrolig hvor glad man blir i dem blir nesten som en liten baby..,sålenge man venter hvertfall.. 15 år er ganske gammelt til katt å være? har du tenkt å få deg en ny?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 jeg tenker sånn at det er bedre å bli spådd gravid i april, enn å bli spådd at man ikke kan bli gravid i det hele tatt..... og 6 måneder går fort!! men ikke tro så mye på det der, jeg ble spådd gravid i september og det stemte ikke....... trøsteklem!!
Gjest Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Framtiden er ikke skrevet i stein vet du. Joda, jeg tror at eneklte ser ting eller føler ting. Men framtiden er aldri bestemt- da hadde vi ikke hatt fri vilje. Du har fri vilje. Det betyr at du kan velge å gjøre noe annerledes. Kanskje du velger å gjøre et par ekstra ting som så viser seg å være det som skal til. Hvor bor du? Vet om en vanvittig bra healer i Oslo. Hva med akupunktur? Kanskje typen din burde bruke boxershorts hihi. Kan være noe helt latterlig også vet du.Bare kaster ut noen ideer- dette her trenger ikke å være bevisst fra din side engang. Og så var det det med hvorvidt de som har spådd deg virkelig ser noe da....Så mange juksemakere som er der ute.... Over nettet- med alle andre som også vil spåes. lett å bli forvirra da! Friskt mot, Petrinemor! Vær forsiktig med å bli spådd- du kan ikke la andre styre livet ditt. Du er sjefen. Kondolerer så mye med katten din. Føler virkelig med deg. Stor klem til deg
Petrinemor Skrevet 28. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2006 Så snille dere er :-) Bor i drammen..men er litt redd for sånne healere, vet jo aldri hvilke sykdommer de finner.. hehe.. Og han bruker boksershorts.. heldigvis.. vanlige truser på menn er skikkellig turn of syns jeg ;-) No fence (om det er sånn det skrives) til de som bruker det.. Jeg prøver å ikke tro på det i april, og håper juhujenta har rett i at spiren sitter om ikke så altfor lenge... Stor klem fra meg
MaybeMe? Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Hei du. Alltid trist når kjæledyr dør, de blir jo en del av familien, særlig når du har hatt den i 15 år. Min katt måtte avlives for noen år siden, da var han 16 år og veldig syk, men det var fortsatt utrolig trist. Ser du er fra Drammen, kanskje du har lyst å være med på treff en gang? Vi "drammensjentene" pleier å treffes ganske ofte, du får titte innom treff-sidene. Det ligger også en tråd på 3. tri, hvor du kan bli litt kjent med oss. Det begynner å bli få prøvere, de andre har delvis falt av pga. forskjellige ting, så nå prøver jeg å verve flere prøvere. Jeg bor forresten i Lier. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå