Gå til innhold

Oktober: Bare litt oppmuntring nå på slutten :)


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Trøtt? Lei? Spent? Føler at "alle" nå har født utenom deg? Her er noen strofer vi kan tenke på som kanskje kan lette ventingen:

 

-Vi har jo 3ukers permisjon før fødselen, føder vi før termin så mister vi de permisjonsdagene....

 

-Vi trenger de siste ukene til termin rett og slett til å bli så klar/lei at vi gjør "hva som helst" for å presse babyen ut... Trenger så god motivasjon som vi kan få ;)

 

-Tenk så heldig vi faktisk er som KAN bli og ER gravide.... Ingen selvfølge det....

 

-Babyen kommer når h*n er klar, i magen får de den beste utviklingen de kan få, selv om våre babyer ikke blir å regne som prematur om de kommer nå så er det bedre å vente litt lenger til h*n er helt klar enn å få for tidlig / liten. (heldige der og som klarer å gå tiden ut og slipper de problemene som kan oppstå når det er prematur)

 

Håper dette kan være til oppmuntring, så får vi heller holde ut bekkenproblemer, vonde rygger, vaglende gange, kløe, vanskelige sitte/ligge posisjoner osv. og tenke at det er bare for en liten periode til nå. September er snart over og da er vi FØRST i køen ;) ;)

 

Lykke til jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyter å ha litt fri jeg :) Har 9 dager igjen til termin men er ikke heeelt fødeklar ennå faktisk, har ikke rukket å bli ordentlig lei! Jobbet 100% frem til permisjonen begynte, og syntes det er deilig å være litt alene hjemme en stund før babyen kommer. Prøv å nyte friheten dere andre også - det blir lenge til neste gang!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god oppmuntring. Trengte det nå. Har 23 dager igjen, men er helt frustrert i kveld. Halsbrannen gjør at jeg føler jeg nesten ikke får puste skikkelig. Det svir og knytter seg helt bak mot ryggen. Måtte bare gi opp å spise middag. Skulle gjort nesten hva som helst for en flaske Gaviscon nå, men det er dessverre ingen åpne apoteker nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, positiv tenkning.....Ikke mottagelig for det akkurat nå...

Føler meg TOPP motivert for å skvise ut min lille asylsøker:) Men så gikk jeg 15 dager over sist, og hun måtte røykes ut til slutt, så jeg føler jeg har avtjent overtidstjenesten, og fortjener å få før eller til termin denne gangen. Hvis ikke kommer jeg til å se ut som en kryssning mellom hvalross og flodhest..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...