Gå til innhold

anbefaling av barnehage i gamlebyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en anbefaling av barnehager her i gamle byen.Har nettopp flyttet hit og er ikke så veldig kjent i området enda.

Setter pris på noen anbefalinger av dere(:

Hadde tenkt og ta turen rundt for og kikke på de aktuelle,men vet lissom ikke helt hvor jeg skal begynne...

Skrevet

Gamlebyen i Oslo?

Det er en Gamleby i fr.stad og....

:-)

Skrevet

Å ja,mener gamle byen i oslo

Skrevet

Vi bor i Gamle Oslo. Gutten vår begynte på småbarnsavd i Etterstad bhg nå i høst. Vi kunne ikke ha vært mer fornøyde, de som jobber der er kjempesøte og flinke, gutten stortrives og det går over all forventning.

Bydelen har stor tilflytting og mange barn, men de har vært flinke og skapt mange bhg-plasser i år, det er åpnet nye avd i Etterstad bhg (bl.a der vi har plass), og det er en helt ny bhg på Etterstadsletta. Allikevel er det 2-300 barn uten plass i bydelen.

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg tittet på de som ligger nærmest der dere bor, og evt be om å få komme på besøk. Hvis dere ønsker plass nå i høst, må dere bare krysse fingerene for at noen sier opp plassen sin og at dere er så heldige å bli trukket ut..

Masse lykke til! :o)

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Åkeberg Barnehage - flinke folk, fine lokaler og stort og fint uteområde. Gull verdt å få en barnehage nær der du bor for å slippe å bruke så mye tid på henting/bringing, så jeg hadde sett litt på det.

Skrevet

synes kampen bhg er et håpløst sted og vil ikke anbefalle det

Skrevet

Hei

Min lille jente begynte i Etterstadsletta bhg nå i høst og vi er veldig fornøyd der. Ville prøvd å få plass der var jeg deg ;-)

Skrevet

Jeg er også fornøyd med Åkeberg barnehage. Stort og fint uteområde. Har ikke gått der så lenge enda, men er i hvert fall veldig fornøyd så langt. Og guttungen ser ut til å trives godt:)

Skrevet

Tusen takk for alle svar!!!Da er det bare og sette i gang letingen,og håpe på at vi får plass.Trenger ikke plass før neste høst vi da(:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...