Gå til innhold

Hei dere snart gravide !

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og ville gjerne presentere meg. Jeg ønsker meg veldig å bli gravid, og venter i spenning hver måned. Syntes disse sidene er helt supre. Jeg har lært masse om eggløsning, temping, testing osv. Og så er det gøy å se at det er flere som syntes dette er like spennende, og tenker like mye på baby-laging som jeg. Gleder meg til å "prate" mer med dere her, og håper at vi får baby til sommeren alle sammen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6480363-hei-dere-snart-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei juhujenta !

Tusen tusen takk. Håper virkelig spiren sitter hos deg snart også. Jeg har en god følelse om dagen så jeg får bare vente å se :)

Jeg har sett at du har veldig god intuisjon - kan jeg spørre om du bruker noen spesielle verktøy ? Selv har jeg lest en del astrologi, og det er kjempespennende.

Takk for det *Destiny*.

Blir spennende for oss alle utover dette. Noen blir gravide fort, mens for andre tar det desverre lengere tid med. Men jeg trur på det å ikke stresse så mye om dette og prøve å slappe av og tenke positivt. Og vips, så sitter spiren der når man minst venter det=)

Nei, jeg bruker ikke noe annet enn hodet mitt. Hehe. Altså, jeg kan føle på meg ting. Jeg er altså ingen spådame.

Jeg følte på meg 3 stykker her inne som kom til å teste positivt og det stemte. Med de hadde jeg veldig sterk følelse på at de var gravide.

Men, det er ikke alle jeg klarer å føle på og kan også være usikker.

Så man skal det med en klype salt som jeg sier. Men vi skal jo ha det litt morro her inne også=)

Klem til deg.

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste som prøver!!

Er ny her jeg også selv om jeg nå er inne i min 11 måned som "prøver".... Må vel skje noe snart!!

Samboeren min mener jeg har eggstokker som er fulle av sand og nå begynner jeg jammen å lure selv... Har noen av dere andre prøvd lenge?

Gleder meg til å følge dere videre!! Må jo bli noen sommer-barn, ikke sant!!

Annonse

Hei! Jeg er også ganske ny, selv om jeg har vært inne på disse sidene og lest i et par mnd. er det først nylig at jeg opprettet meg et nick.

Vi får håpe at vi snart har lykken med oss alle sammen! Så da satser vi på sommerbabyer! :-)

Godt å høre at du har troen på oss, Destiny!!

Håper virkelig det ordner seg for deg snart og alle andre her inne for den saks skyld. Det hadde vært fantastisk med juli barn, både jeg og samboeren er VELDIG klare for en liten baby nå.

Utrolig inspirerende forum dette, holder motet oppe hos meg ihvertfall som snart nærmer meg den "magiske" 1-års grensen...

Lykke til du også Destiny!!

Velkommen hit ja... Du er nok i godt selskap inne på disse sidene... Nå er eg så innstillt som aldri før,etter me mista vår lille på søndag,og SKAL ha baby snaaaaart:) Tenk for ein herlig følelse å møte livet ein sommersdag;) Kor gammel er du,og kor e du fra??

Annonse

Hei Destiny

Ønsker deg hjertelig velkommen jeg også..

Og jeg spør rett ut: Hvor gammel er du? Hva jobber du med? Hva interesser har du utenom "babylaging"?

Krysser fingrer og tær for at vi blir gravide snart...

Klem fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...