~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 jeg er en jente født 041282 lurer på kortid vi blir gravid igjenn,ka kjønn det blir og om alt går bra. og så lurer jeg på kor vi flytter,blir vi i bergen,østfold eller england?? tusen takk klem
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2006 Hadde vert koselig
supermam5 Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 hei,får opp graviditet i april 2007 me ei jenta å alt vil gå bra..ang flytting så ligge d mye usikkerhet å d virke som om dokke isje får bestemt dokkar så d e litt vanskelig å sei...
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 hehe,ja...stemmer nok det att vi ikke helt klarer å bestemme oss ang flytting,men flytte skal vi...en av de plassene,det blir sikkert mest sansynelig østfold eller england for her i bergen synst vi det desverre er for dyrt... april 07,koselig siden vi har bestemt oss for å ikke begynne prøvingen før vi har hus går jeg utifra vi har hus/flyttet innen den tid. takk for svar
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 28. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2006 noen av dere andre som ser kor vi ender opp ?
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 så koselig da,er det faktisk 4 som har spådd jente på oss england,wow... får bare se kor mannen får jobb etter jul nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå