Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Så det er nok her problemet ligger. Hans sædceller og mine har ikke verdens beste kjemi. De vil simpelthen ikke sammensmeltes. Så da får jeg bare håpe at dette ene klarer seg bra og vokser opp! Jeg ba om at 2 egg skulle settes tilbake i går for jeg hadde ikke hatt noe imot tvillinger - men da går ikke det. Håper at dette deler seg som det skal!
finetine Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hei Tinna Har lest om flere her som har hentet ut mange, hvor bare ett egg har blir blitt befruktet. Vi får krysse alt for at det deler seg slik det skal, for det kan jo hende at det gjør:o)!!! Det er jo som sagt bare ett gullegg som skal til, og etter evt insettelese kan jo det dele seg igjen så tvillinger er ingen umulighet uansett:o)!! Lykke til videre! Klem
Ann-ch. Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Krysser fingrene for at egget deler seg som det skal og at det blir innsetting i morra Tinna. Lykke til. Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Lykke til!!! Blir spennende, og du får satse på at dette er det berømte gullegget:-)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Skjønner det hvis du er litt skuffet og frustrert... Jeg fikk ut 18 egg på mitt første forsøk, men ingen ble befrukta. Skikkelig nedtur at det ikke ble innsetting. Får håpe det går bedre med deg - lykke til i morgen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå