Gå til innhold

Da er det ingen tvil lenger... SUKK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekkenløsning - så det holder! Har kjent det murrer i noen uker allerede. Men jeg tenkte at det ikke kom til å bli så ille... Ha..!

I natt har jeg slitt for å snu meg.. Kjære vene, hvordan skal dette gå da..

Jaja, da er det bare frem med puta mellom beina, og krykker om et par mnd tenker jeg! Har gjort dette før jeg ja.. hehehehe..

Og vil dere høre det verste.... jeg er bare 17 uker på vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøsteklem til deg *klem*

Dette rammer liksom så vilkårlig nesten,. Min søster har fått bekkenløsning i begge sine svangerskap. Hun er bare 20 uker på vei og sliter litt nå.. mens jeg har sluppet unna forrige gang og har fint bekken enda i dette svangerskapet. Jeg er i 18'ende uke nå.

Håper du ikke får det for ille..Og jeg vil anbefale bekken-gruppen eller hva de nå kaller det..At du kan få litt trening og hjelp!!!!! Det er lurt..

Skrevet

Jeg fikk det da jeg var ca 17 uker på vei jeg også. Jeg kjenner jeg sliter, snufs. Vi må nok berre følle de gode rådene å ikke overanstrenge oss. Lykke til med din bekkenløsning:)

Skrevet

Ei venninne av meg begynte å få det da hun var 15 uker på vei. Men med tilrettelegging og gradert sykemelding så har det gått relativt greit faktisk. Det er viktig å lytte til kroppen sin, og heller trappe ned på jobbing/aktivitetsnivå for på den måten å beholde en viss kapasitet fram til fødsel. Lykke til :)

Skrevet

Kjedelig!

Vet akkurat hvordan du har det, er 17 uker på veg selv, og har brukt krykker i 3 uker alt... Men med hjelp av de, samt fysio og akupunktur har jeg ikke blitt no' særlig verre på de ukene (om jeg er flink og lytter til kroppen)

Om ei drøy uke begynner jeg på terapisvømming også, så her behandles det!

Lykke til videre, og lytt til kroppen din!

Hilsen fra 100% sykemeldte

Skrevet

Kjenner meg godt igjen, jeg er i uke 15, og fikk konstatert "bekkenløsning med gangvansker" hos legen i går... Ikke noe særlig å få det så tidlig, man blir jo litt redd for at det bare skal bli verre og verre ettersom ukene går... Har du vært hos legen du da? Jeg fikk i hvertfall rekvisisjon til fysioterapeut og håper det skal hjelpe... Ringte i dag, og det var ikke SÅ lang ventetid, "bare" et par uker, hvis jeg var heldig... Lykke til! Håper det ikke blir altfor ille for deg§

Skrevet

Hei alle, takk for svar=) "Godt" å se det ikke bare er meg som sliter med bekkenet så tidlig. Nå skal det sies at med jenta mi var jeg like jævlig- for å si det rett ut. Det som hjalp var krykker, pute mellom beina, passe på å ikke stivne, Og helt klart lytte til kroppen begrensinger!

Skal ringe legen min i morra, krykker får jeg prøve å hente til mandagen. Jeg skal også begynne å trene bekkenet i vann. Vi har gudskjelov basseng tilgjengelig i nærheten!

Klemmer til mine likesinnede.. hehe..

Skrevet

Huff så utrolig kjedelig :((((( ta vare på deg selv og lytt til kroppen din så du ikke presser deg og blir verre: Sender deg en stor varm klem og god bedring:))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...