Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Charlo!

Jeg har samme problemet, min første enkle pergokur og IKM ventes egentlig 2.okt. Men jeg vet faktisk ikke om jeg har hatt EL ennå, og vanligvis på denne tiden har jeg skikkelig pms og ømme pupper.

Men nå kjenner jeg ingenting, bare hatt litt smerter i underlivet i blant. Men akkurat i de dagene jeg ventet EL i forrige uke så hadde jeg nok noen bivirkninger i form av skikkelig humørsvingninger. Det var liksom pms ganger ti eller noe sånt... Stakkars samboern min!

Noen andre som har gått på pergo her inne, forteller at de har fått EL senere enn vanlig pga pergoen. Så det er kanskje syklusen som er blitt forskyvet som gjør at vi ikke merker noe pms eller ømme pupper ennå?

Lykke til og håper det sitter en spire snart!

Takk for svar! Det er jo en trøst å ikke være alene med dette i hvert fall. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, og se hvordan det går på mandag....

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el til vanlig tid denne måneden, kjente smerter i eggstokkene og hadde elslim. Men jeg har også hørt at el kan komme seinere med pergo. Angrer skikkelig på at jeg ikke el-testet, da hadde jeg visst litt mer nå. Hadde dessuten litt spotting 3-4 dager etter el, noe jeg aldri har, så optimisten i meg tror det var en festeblødning. Vel vel, alt kan sikkert være bivirkninger av pergoen.

Når tenker du å teste? Vet ikke om jeg orker å vente helt til mandag.

Jeg skal krysse fingre for oss begge!

Huff ja, at ting er annerledes betyr nok ikke at jeg er gravid nei... Erfaring har jo til nå bare vist at ingenting skjer, uansett, så jeg har egentlig mistet helt troen på at jeg noen gang får egne barn. Hadde jeg blitt gravid nå så hadde jeg nok vært like sjokkert som en fjortis - men sikkert mye gladere :-) Skal forhåpentligvis i gang med ivf rundt juletider så da får vi prøvd det også. Har egentlig ikke tro på noe jeg nå....

Ha fin helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...