Gå til innhold

Herlige spark i magen :)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig (uke 23+4) begynt å kjenne skikkelige spark, samtidig som mannen min også kan kjenne så kraftige spark at han ikke er i tvil. Ofte flere om gangen i noen minutter. Det er en helt vanvittig opplevelse å ligge å kjenne barnet sammen med mannen min som blir helt oppslukt. Vi skal til 3D ul på tirsdag, og håper vi får litt bevegelse på film da..... dersom bildene blir gode :) Nå gir barnet meg mange gleder, til tross for en del kvalme og ubehag som jeg fremdeles har....I dag kjenner jeg meg virkelig glad...hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6479936-herlige-spark-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en helt fantastisk opplevelse. Jeg er 26.uker i dag og den lille har vært ganske aktiv en stund - men nå merker jeg det mye mer. Når jeg satt på jobb i dag så flyttet den lille seg slik at magen ble helt skjev, måtte flire der jeg satt å så.... Vi har noe og glede oss til :)

Lykke til videre.

Ja, er det ikke gøy når det begynner å bli ordentlig liv der og ikke bare bobler og smådulting?:)

Jeg satt på kontoret i dag og måtte brette opp genseren for da var det så mye som skjedde der nede som jeg bare måtte få med meg (har eget kontor). Satt og smattet druer og smålo mens jeg så at magen beveget på seg! Utrolig artig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...