Nupp Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei. Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter forrige svangerskap og har gått på Levaxin siden det, ca.2 år siden. Nå har jeg nettopp vært gravid men hadde en MA i uke 11 og mens jeg var gravid sluttet jeg på medisiner. Nå venter jeg på beskjed fra legen om jeg må begynne med medisiner igjen. Noen andre her som har stoffskifteproblemer og som er/har/prøver å bli gravid? Hvordan forholder dere dere til sykdommen da?
AniBer Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hallo Nupp!! Jeg har lavt stoffskifte og er prøver!! Jeg hadde først høyt stoffskifte, ble operert og har nå lavt stoffskifte. Må gå på Levaxin resten av livet. Jeg tar blodprøver hver 6.uke for å kontrollere at det er stabilt, utover det gjør jeg ingenting spesielt.. Vet ikke helt hvordan det blir med oppfølging når/hvis jeg blir gravid. Det blir lit dumt å sammenligne min situasjon med din siden jeg har fjernet ca 2/3 av skjoldbruskkjertelen og derfor må gå på medisiner resten av livet. Vil anbefale deg å gå inn på denne siden: http://www.thyreoidea.dk/menu-5/index.html Her står det litt om stoffskifte og graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå