selfangerkjerringa Skrevet 28. september 2006 #26 Skrevet 28. september 2006 ah, du er der inne du ja der er det fremdeles mer action enn på januarklubben.. jaja jeg får vel prøve å sprite opp steminga litt der Sponge: du hører meg?
Hanne og jentungen Skrevet 28. september 2006 Forfatter #27 Skrevet 28. september 2006 Dere må nokk sette inn et ekstra gir ja. Sjekka tallenes tale: sesemberklubben har posta 64 sider mens januarklubben ligger på labre 15. Hmm, noen må få ræva i gir, hehe:)
SpongeBob Skrevet 28. september 2006 #28 Skrevet 28. september 2006 Det var så flaut på januarklubben en stund, for det var bare ka-ping og jeg som sto for alle svarene der inne. Uskyldige sjeler la inn innlegg og vi kastet oss over dem, produserte lange, lange tråder oss imellom som andre bare av og til la inn forsiktige "hallo...?"-meldinger på... Nå er det så mye mer kos med twilight, da!
Hanne og jentungen Skrevet 28. september 2006 Forfatter #29 Skrevet 28. september 2006 Hihi, dere kapra januarklubben altså *ser for meg*
SpongeBob Skrevet 28. september 2006 #30 Skrevet 28. september 2006 De ville visst ikke skifte navn til "ka-ping og Sponge"-klubben, men kunne nok like gjerne gjort det... Tror vi står for en stor prosentdel av de 15 sidene, ja!
selfangerkjerringa Skrevet 28. september 2006 #31 Skrevet 28. september 2006 Det var faktisk et par stykker som begynte å kalle meg Ms.Januar-klubben... hehe...
SpongeBob Skrevet 28. september 2006 #32 Skrevet 28. september 2006 Fikk noen sånne kommentarer, jeg også...
selfangerkjerringa Skrevet 28. september 2006 #33 Skrevet 28. september 2006 bare til info: jeg har IKKE glemt at jeg skal hente mini-kaping, men jeg tør ikke gå fra huset med boller i ovnen. Dvs med boller i ovnen i HUSET, ikke min egen bolle i mageovnen... NÅ er det siste brettet ferdig, og jeg overlater denne tråden til Hanne og Sponge for ei lita stund. Ser forøvrig ut til at dere greier dere fint uten meg... tror kanskje jeg og Sponge skal ta oss en husmorferie-tur til Stavanger sammen på vårparten jeg med småknøtt. Vi finner nok tonen flott alle tre tenker jeg!
SpongeBob Skrevet 28. september 2006 #34 Skrevet 28. september 2006 Glimrende idé, verdens beste kusine (som også har barn i magen, og termin i slutten av februar) bor også der, så ja til husmorferie!
Hanne og jentungen Skrevet 28. september 2006 Forfatter #35 Skrevet 28. september 2006 Da gleder jeg meg til dere plutselig står på trappa:))
SpongeBob Skrevet 28. september 2006 #36 Skrevet 28. september 2006 Hadde nok blitt mye pinlig taushet...
Hanne og jentungen Skrevet 28. september 2006 Forfatter #38 Skrevet 28. september 2006 Må nok si meg enig med ka-ping, neppe. jeg satser på vill tatling uten stopp:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå