Gå til innhold

God morgen 'twilight-jenter'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stikker om fem minutter, men jeg tenkte kanskje jeg også kunne starte en tråd:)

Jeg har forsovet meg:/ og må enten (a) løpe til bussen i dette øyeblikk eller (B) vente på svar fra min samboer, som er på hockeytrening, om svipping?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wee. Han henter og svipper meg oppom:) Så nå hiver jeg i meg ei skive og satser på at jeg rekker en kopp kaffe før forelesning:) Ha en fin dag på BiM jenter:)

Skrevet

Ha en fin dag, vennen! Jeg har akkurat kjørt gubben på jobb og levert lillejenta i barnehagen, så nå er jeg klar for litt alenetid! Skal ordne meg e god frokost, og planen for dagen er å gjøre noe fornuftig (husarbeid, baking osv) men være veldig flink til å ta pauser innimellom så jeg ikke blir så sliten som jeg har vært de siste dagene...

Skrevet

Sliten er ikke bra. Jeg har ikke merket så mye til at jeg blir sliten enda, men det kommer vel. Det til tross for at jeg bare har 10 uker igjen:/

Skrevet

Blir mye sliten her ja. Vondt i hendene, ryggen og generelt støl i hele kroppen. Heldigvis virker det som om jeg har berga for bekkenet foreløpig. Men det har jo litt å gjøre med situasjonen også - jeg pendler enda, er i jobb, pusser opp hjemme, og har en 2-åring... takk og pris for sykemeldinga sier jeg bare! Uten den ville jeg nok hendene takka for seg gitt. Og vet du hva? Jeg får kanskje forlenga kontrakten ut hele november - med forutsetningen at jeg blir 80-100% sykemeldt :D Snille snille sjefen!

Skrevet

Det var en liten "Twilight"-tråd her idag også, ja!:-)

Redd den var avglemt, jeg.....

Skrevet

åneeeida! men jeg kan jo ikke drifte den HELT alene heller....

Skrevet

Så sant, så sant. Koser deg hjemme idag du, da? Spennende med oppussing og nytt kjøkken....

Skrevet

koser meg ja :) prøver å gjøre litt husarbeid, men må slappe av litt innimellom pga hendene. skal ta en ny raid igjen nå snart, rydde bilen mens det er oppholdsvær. og så må jeg bake ut kanelsnurrene jeg skal ha med på foreldremøte i barnehagen ikveld.

Skrevet

Spennende med foreldremøte:)

Jeg driver og printer ut masteren min, men blir nok ikke her så lenge:/ Må tilbake til gruppen min i ped som lider av bestemmelsesvegring...

Skrevet

når skal du oppover og ta eksamen forresten? savner deg...

Skrevet

Jeg vil også bake kanelsnurrer! Det hørtes bare utrolig godt ut! Og siden ingen ka-ping er hjemme hos meg og baker må jeg vel bare ta tak når jeg kommer hjem...

Skrevet

åja jeg er så flnk atte... hehe... må kanskje også nevne at jeg har sløva på sofaen en del også idag... er så utrolig deilig å få muligheten til så slappe av littegranne innimellom :) Nesten så jeg føler jeg har nok energi til resten av dagen nå!

Skrevet

Hei! En liten klem til dere, sånn i farta! Jeg vasker og rydder og styrer og ordner, og er bare hurtigs innom i kaffepausen! :)

Skrevet

skrytepave! nå føler jeg meg VELDIG ineffektiv her!

Skrevet

Jeg vet ikke enda noe om eksamen. Først må jo oppgaven i trykken, hehe:))

Skrevet

Sofatid er viktig, ka-ping!!! - du produserer jo nye verdensborgere her, og det bør helst gjøres uten totalkollaps hos mammaen. Skal ha sofatid i kveld også fra storeKnøttet legger seg, jeg - utrolig bra for helse og psyke. Hadde en stort sett søvnløs natt, som jeg brukte til å løse verdensproblemene knyttet til hvordan i H jeg skal få rapportfaenskapet ferdig (og nei, problemet er IKKE at jeg bruker for mye tid på BiM, men at jeg jobber sammen med flere andre) i tide. Det har resultert i en svært effektiv dag, med masse arbeidshjelp organisert fra alle mulige kanter - LYKKE! Ser bedre ut for nattesøvnen i kveld, ja...

(Legg til at jeg slukte frokosten så fort at den kom rett opp igjen - med slik kraft at jeg sprengte masse blodkar rundt øynene. Kunne dagen bli annet enn bedre etter det?)

Skrevet

Da følger jeg rådet fra dr.Svamp og tar litt vare på meg selv - kan ikke risikere at mitt vakre hjemmeværende-husmor-ansikt blir skjemmet av sprengte blodkar pga hastefrokost...

Gudd løkk på jobben, flinkedamen! Skal ta siste fase i baking nå, og litt rydding, så er det mini-kaping-henting og kos på plakaten!

Ha en fin dag alle twilight-jenter :)

ps: Hanne: gleder meg sånn til å lese oppgaven!!!

Skrevet

Heisann Hanne, du er jo faktisk på lista! Og Sponge har klatret ganske brukbart også! Mens jeg altså har nådd toppen... skrekk&gru! Men det er nok Twilight Zone som er skyld i dette, jenter :)

Skrevet

Jaja, vi er representert begge to, jeg så det:) Hehe. Jeg er bare rett bak deg på antall nye tråder....

Skrevet

Sponge: jepp, du er faktisk det :) hihi...

Hanne: hvor er det du poster så masse da? 3.tri?

Skrevet

Jeg vet ikke. Poster jo litt her, så det må jo være det som gjør det. Jeg poster nesten ingenting på 3. trim, men desemberklubben er veldig oppegående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...